AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
48.180

bmw m1 bekräftad

Sida 5 av 6
WOW!!! I LIKE VERY MUCH.. hehe gillar verkligen utseendet på denna bil.. alla som provat har ju berömt bilen och sagt att den går som en m3 e30
pris: 50 500euro i Tyskland
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Grymt läcker!

Mer info här: Länk
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
M1 katalog:
Länk
janih: tack för katalogen.. nu är det bara att börja spara eheh
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Riktigt frän!!Har jag tur kan jag köpa en begad lagom till pensionen!!

Klabbarparn
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Det är bara 15 år kvar!!

Klabbarparn
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Hur många kommer till Sverige? Någon som vet hur orderstatus är i sådana fall? Måste kolla upp detta!!!
ringen runt på 8.12 Länk helt ok tid faktist
Gee
Skit ful
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Gee, du ska inte vara ledsen. Alla är inte begåvade med god smak... =)

Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Hehe Berömt o sagt att den går som en M3 E30 är väl igentligen inget bra betyg då man tycker att det borde ha hänt mera på 20år! M1:an borde vara 30% bättre än E30 M3 EVO:n kan tycka.. Mvh

BMW CS #07491
beolab: tror nog att dem syftar på underhållningen och körglädjen.. m coupen är t.ex 10sek snabbare runt ringen än en m3 e46 så visst har det hänt lite i alla fall :P
10 Sek snabbare runt ringen än E46 M3 och 7 sek Långsammare än E92 M3, tycker det är väldigt fina siffror. 50.500 EUR är väl ca 450-460 i sverige.

Skall tydligen vara välutrustad väldigt få "options" att välja extra på denna bil - typ lack (tre val), HK Stereo och Navi. Så med tanke på att en välutrustad 135i kan gå för samma pengar är det ett väldigt bra pris enligt mig.
Länk i vitt .. ser riktigt bra ut men vet inte om jag personligen hade gått för orange
Har bokat en, nån som vet när de börjar tillverkas och lev? Läste nåt i Auto Motor Sport i juni men verkar lite konstigt att man inte kan lägga in beställningar i systemet ännu hos åf. Den vita såg verkligen läcker ut! Kanske man ska köpa den utomlands fabriksny istället om de redan har priserna i Tyskland. Euron är ju låg nu men den hinner tyvärr säkert stiga innan dess. Men under nio spänn just nu gör ju pris på cirka 450´.

/Anders
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Jag är riktigt sugen på M1an också, ska höra med min säljare i morgon. Den kommer komplettera bilparken på ett utomordentligt sätt. Vitt är helrätt dessutom:)

//Stefan

Mina bilar:Länk
jag är inte alls avund på er grabbar :P hehe Länk visserligen photoshop men visst hade det varit kul med en alpina version
Ra
164
RaiderViking
z4 sDrive 35is
Förbokat en här oxå... snackade med säljaren hos min lokala BMW dealer och de har ingen mer info än vad vi vet som spridits på nätet... men vit eller orange blir det här... trött på svarta bilar :)
Satsar nog på en vit även jag. Eller carbonsvart/jerez svart om man nu går på färgerna som finns idag på M3 mm. Gick bara att boka ungefär "fin bil, bra pris, fin färg" :-) På bmw.de finns den ju med men går ännu inte att konfigurera. Nån som vet om det kommer finnas motsvarande M-drive? Har inte orkat läsa alla länkarna som jag sparat nånstans från de utländska sajterna som några varit vänliga att länka till.

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.