|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
| Länk bmw ska släppa en m1 baserad på 1-serie coupe.. låter riktigt spännande.. nuvarande 135 är riktigt snabb och en m1 lär bli ännu snabbare ,, det ända negativa är väl att den heter m1 | |
|
Helt underbart! En sådan blir det om några år. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| bmw_jerry, det är väl inte säkert att den kommer heta M1? Då det inkräktar lite på den legendariska M1. :) | |
|
Då kommer man att beställa en när det går??? beror nog vad den kostar! Äger alltid 1 BMW |
|
|
Skorpionen: Om du läser länken så framgår det följande: It will slot into the range beneath the M3 coupé, and should cost around £38,000, £8000 more than the 135i Coupé M Sport. That means it will compete directly with Audi’s forthcoming RS3. Revealing the plans for the new 1-series-based model, M division boss Kay Segler said, “I want to set a clear signal that our products are financially accessible. |
|
|
Kan aldrig tänka mig att den kommer att kallas M1, den beteckningen sparas nog till större uppgifter.. tii blir min gissning. |
|
|
starre, bara för det står en siffra i en tidning om vad den kommer kosta betyder det inte att det blir försäljningspriset, det är möjligt ett riktpris! 90000-100000:- tycker jag är rätt mycket till,sen får man ha lite lull lull och då vet alla som är insatta i BMW:s priser att då kan det bli dyrt. GOD HELG Äger alltid 1 BMW |
|
| ska verkligen bli kul att se hur den blir.. hoppas den har mycket gemensamt med m3 e30 :P | |
| Länk modellen tycks nu vara på gång | |
|
tycker inte heller den förtjänar m1-beteckningen. tii eller M135i kanske? det känns ju mer som en chippad 135:a. |
|
|
bag// Vad menar du? Det står ju ingenstans om vad det blir för motor i bilen. Allt som står i artikeln är ju bara antaganden och rykten. |
|
| ohh vad dom gör bort sig om dom döper den till M1. garanterat lär den ha turbomaskin med som x5 o x6 M... | |
| okej. men om vi antar att det är sant. | |
Buspelle |
Tror dett kan bli en utomordentligt rolig bil. Kan dock också tycka att det är lite tråkigt att BMWs M-avdelning nu övergår till skruva upp turbotrycket i standardmotorer. Om det nu är det dom kommer att ägna sig. |
| Är det bara jag som inte gillar 1-serien? T.om compacterna ser bättre ut =) | |
| Tycker 1-serie coupé e råläcker! Skulle gärna ha en 135i, går bra och har grym design. Iaf bakifrån och från sidan ,framifrån kunde varit bättre... | |
| Phoenix M3,ja det är nog bara du! :) | |
|
Hur politiskt inkorrekt det än må vara så måste jag säga att jag tycker att 1-serie coupén är lite tjejig i sin framtoning. Jag vet att den går bra o e skön som få att köra men fortfarande. Lite för tjejig för min smak. Hoppas jag inte fick för många ovänner nu, innebörden av tjejig tolkas av betraktaren. :) // Stefan |
|
| visst är den tjejig. det är väl nästan alla småbilar? tänkt på hur lite kvinnor du ser i en 7 serie? | |
|
Kan det vara för att tjejer inte behöver någon penisförlängare? :) Om inte annat så är det ju så mycket roligare att köra ifrån m3-or med en tjejbil än med en ferrari... |
|
| joxgbg: att tyda av det du skrivit om bilen verkar den vara riktigt snabb.. hur många hk har den nu??? skulel va kul med lite bilder med... tror att 135:an kommer få kultstatus i framtiden ungefär i samma anda som e21 323 som är på väg att bli kultförklarad | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.