|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| Länk lite nya spionbilder.. ser bättre o bättre ut | |
|
Länk Länk edmund och motortrend provkör den nya m-bilen.. ser riktigt bra ut och kul jämförelse med m3 e30 |
|
|
Korkat att inte ha DKG som option, det gör 1M betydligt mindre intressant för många, inklusive mig själv. Och försök inte dra snacket att "real men drive stick"..dags att vakna upp och vädra 2010-tal. |
|
|
Varför skulle 135 bli kult när 1M är på väg ut? Den kommer ha 360hk enl BMW BMW CS #07491 |
|
|
Håller med HFR, varför inte DKG som option, då gick den bort för min del. Korkat BMW ! |
|
| läste någonstans att dt blir en begränsad upplaga vilket också är ltie synd.. appråpå dkg så är det riktigt dumt av bmw då den finns till 135 om jag inte minns fel? | |
|
Sån tur då att jag är analog och vill ha mina tv-spel just till TVn och inte i bilen... (eller så har jag tittat för mkt på Top Gear) Begränsad upplaga är det 2700st totalt till hela världen... så jag hoppas att jag får turen att höra av BMW under nästa år med beskedet att det finns en till mig... |
|
| Länk lite mera delar avslöjade... ser riktigt riktigt bra ut :D vill ha :D | |
|
De månatliga "smygtittarna" med latexskynken på fina middagar och inhyrda pålitiskt korrekta entusiaster börjar kännas aningen andefattigt.. More marketing, less action. Men ja, verkar vara en fin liten kaka. |
|
| *politiskt* | |
| tycker att sidointaget börjar se lite konstigt ut då det inte fyller något syfte, var är nätet?? | |
| Länk nu är den avslöjad.. jag är mycket imponerad..ser riktigt fin ut.. vill ha | |
|
Vad pratar vi om i pengar? Vill ha!! //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| c. 480k + extras.. Fin bil! | |
| sani: var har du fått de siffrorna ifrån? kommer nog ha ett högt samlarvärde i framtiden | |
|
M-Power.com: What will the customers be getting for their money? Biermann: The BMW 1 Series M Coupé is driven by a 3.0 litre inline six cylinder bi turbo engine delivering about 340 hp. This power is transferred exclusively via a six speed manual gearbox. A closer look at the prototypes will reveal many similarities to the chassis, brakes, and rear differential of the BMW M3. Saxat från m-power.com |
|
|
När är säljstart i Sverige? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Kan kanske bli 343 hk igen också.. ;) Priset är endast rykten från "initierade källor", inget jag skulle gå o beställa på. |
|
|
Nu släppt: Länk //Örjan C |
|
|
M1 = en 135i, med höjd effekt och M3 E9x bromsar o hjulupphängning. "May 2011 at a price tag of Euro 50,500" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.