|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Riktigt snygg! 535i -89 (Royalblau) (såld) 740iA -92 (Lazurblau) (såld) 535i -88 (Diamantschwartz) (såld) |
|
|
Mattcarbon detaljer på :D Mannen är en konstnär ;) Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Denna står på Niederlassung i Hamburg just nu: Länk Länk Första bilden tyvärr lite mörk. |
|
| riktigt snyggt med mattcarbon.. håller med dig gustav, han är verkligen en konstnär | |
| Länk m3:a i samma färg.. riktigt snygg men skulle villja ha svart grill på | |
| om man bortser från fälgarna så är den klockren. | |
|
M5 Touring 25th Anniversary Frozen Gray Länk Länk Länk Unik! |
|
|
Gustav, det verkade vara samma bil jag fotade för 2 veckor sedan. Grymt fin bil. |
|
| Oj, vart får mn njuta av dom bilderna? | |
|
Det var dom 2 bilderna jag länkade till tidigare i denna tråden. Klicka på "all size", så blir dom större. |
|
|
Grymt! Får jaag attacha dom i tråden på m5bpard? Visst "kändes" lacken annorlunda också? |
|
| Inga problem, Gustav. | |
| Hur många M5E60 byggdes det, är det någon som vet? | |
|
Tack. Över 20 000 kanske 25 000 är min gissnign. M5 Touyring produceras fortfarande (tills somamren). |
|
| gustav: är inte 25 000 lite väl högt?? var det inet förra eller förr förra året bmw m passerade 200 000-300 000 bilar eller är jag helt ute och cyklar?? fast o andra sidan inser jag nu att det mycket väl kan stämma även om m3:an är storsäljaren:P finns det några officiella siffror? | |
| Länk klipp om den fina m6 individual från hawaii | |
| Tack för M6-filmen. Underbar bil. | |
| Häftig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.