|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk | |
|
Elegant vagn, mången gratulation till ägaren som vet att jultomten existerar! Låt oss hoppas att det inte dröjer mer än 18 månader som emellan E39 och E60 M5 Limousine, respektive 38 månader emellan E34 M5(touringI) och E39. Mvh Asken |
|
|
Låt oss hoppas att det inte dröjer mer än det antal månader innan F1o M5 kommer till marknaden skulle det stå. Mvh Asken |
|
| Tragiskt att köpa en sån fantastisk bil och välja en färg som gör att bilen framstår som sunkig redan som ny. :-( | |
| Håller med där,väldigt märklig färg... | |
| Hade inredningen varit svart hade det varit bättre, men nu var det ingen höjdare | |
| Den är väldigt speciell och annorlunda frozen grey. I vekrligheten är den mkt läcker men frågan är om man valt den istället för en vacker djup annan Individualfärg i ej matt. | |
| Sunkig? Ser väldigt distinkt ut i frysgrått. | |
| riktigt riktigt snygg men skulle vara snyggare med mörk inredning | |
| Bilen ska ju gå i Södra Florida, så den ljusa inredningen funkar nog. Tummen upp från mig. | |
|
Update med nya fälgar: Länk Länk Länk |
|
|
Jag gillar den den där bilen skarpt, dock känner jag att det inte riktigt stämmer med fälgarna - Det ser lite konstigt ut? /Andreas. |
|
|
Tycker den var riktigt läcker! Men om jag skulle köpa en m5:a hade jag nog inte valt den färgen, men man måste ju urskilja sig lite från de andra! Länk |
|
|
Håller med Andreas om fälgarna...Dom är säkert svindyra men det blir ändå inte riktigt "rätt"... ___ //Ulf |
|
| Nejnej, fälgvalet var inte helt lyckat. Generellt har jag med ett par undantag svårt för fälgar som helt saknar kant. Original anser jag vara snyggare än de där tunnorna men jag hoppas att ägaren är nöjd. | |
|
Schysst med mattlack på M5an. Såg en F430 i London i höstas som var mattgrå, riktigt cool även om jag tror den var folierad, såg ut som denna Länk |
|
| gillade fälgarna .. riktigt fin bil det där | |
| Tummen upp på den färgen! | |
|
Mnjae... bara för att det kostar extra (Individual) blir det inte snyggt, ofta tvärtom av någon anledning... Men den kanske gör sig bättre live?! /Erik |
|
Buspelle |
Nog blir det en ganska ball bil med den färgen även om jag inte heller hade valt den själv. Utan tvekan unikt dock. |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.