|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
GE. Håller med dig. En helt meningslös tråd som inte kommer leda någon vart. God Jul grabbar:-) Lycka till karlhilding med ditt M3 köp:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Att visa vilka nö--r det cirkulerar här på Ert forum. Ja det är oftast dom meningslösa trådarna som har mest aktivitet. God Jul till klubben för inbördes beundran. |
|
| & då kan man alltså anta att den som startade tråden är stornöten själv... :-) | |
| I det här fallet är det garanterat så ! :-) | |
|
StefanL: Bästa inlägget! Självklart handlar det om intresse, om jag inte hade lekt med bilen alla vintrar så klarar jag garanterat inte att häva en plötslig sladd. Det handlar ju om "träning". Så låt era damer köra mer så ska ni se att dom kör bättre om ett tag! :) |
|
|
Varför började vissa "grabbar" kräkas över ett uttalande som gjorts i 100 år och som kommer att cirkulera i 100 år till. Eller kör ni som kärringar själv? Jag har en dotter som är 11 år som slår många här i Fia med knuff. Era svar var mest pinsamma utom för er "grabbar" kanske. Och nä, mitt förstånd är större än att köpa en M3. Har ni inte sett dom nedlåtande leenden när en "grabb" i mogen ålder kör M3. Och för att förtydliga så är jag nog en av dom få här som kör 6-7000 mil/år i tjänst. Ej taxi el chaufför. Ser de mest hårresande situationer, inte minst i rondeller/cirkulationsplatser och jag har torrt under fötterna att majoriteten kvinnor kör sämre än män. Om det sedan beror på det ena eller andra spelar ingen roll. |
|
| Snacka om hybris... | |
|
Kan bara tillägga att min sambo/fru kör betydligt bättre än många andra män i 40-50 års åldern. Hon kan parkera, kan ta sig genom en korsning osv men hon har också lärt sig köra bil utav en lastbilschaufför o hon tycker om att köra bil! En annan kvinnlig vän tycker inte om köra bil o ja, hon är inte särskilt bra på det heller men hon kör för hon måste. För det mesta så kör kvinnor säkrare o betydligt lugnare trots att dom är ofta osäkra på sina kunskaper/förmågor o i senaste snöoväder var det bara manliga förare jag har sett köra av vägen. Varför? För att män är kaxigare bakom ratten? Att kvinnor kan inte köra så bra i rondeller beror ofta på att det blir "för mycket" på en o samma gång o alla vet väll hur stress kan påverka en? O stressade förare/chaufförer är inget att leka eller jävlas med... Låt dom bara köra vidare (om ingen olycka har inträffat förstås)... O till sist så ni alla vet: God Hjul på Er alla!!! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Lite tråkig ton du har nu karlhilding såhär på julafton, kanske rädd att inte tomten kommer kanske? (skratt) Äg alltid 1 BMW |
|
|
haha! kul tråd! jag ska vara kaxig å säga att jag håller med trådskaparen till viss del. men jag är nog inte så mycket bättre själv även om jag vet att jag kan köra bil bättre än de flesta kvinnor ;) har ett par exempel på stress. syrran stressar upp sig något oerhört om något "oväntat" händer eller av alla andra anledningar som finns också. och då kör hon inte alls bra. som att åka karusell typ. ryck hit och dit. och till sist när man kliver av är man mycket illamående. annars kör hon mycket bra! samma med många andra tjejer/kvinnor man åkt med. man får liksom lugna ner dem fast man är livrädd själv ;) märker inte alls samma sak med killar/män man åker med i trafiken. iaf de som haft körkort ett par år eller så. BMW ownz |
|
|
katteländet klev på musen så de sändes utan att jag va klar med redigering av inlägget. men ni fattar kanske iaf vad ja menar. BMW ownz |
|
| Kvinnor kör bättre än höns. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.