AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.176

Blackline för lci

Sida 1 av 2
ol
67
oldie
320d 2009 LCI
Finns blackline för lci än?

har röd bil och gillar inte att baklyktorna smälter in..
Jag har inte sett till några och jag var in till BMW och kollade igår.
Bayer_Aleks
Du skulle valt en annan färg på bilen :)))
ol
67
oldie
320d 2009 LCI
kunde inte välja färg, då det blev ett impulsköp på blocket
Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm

Så här kommer dom antagligen se ut!:

Länk

Länk

Länk

Mvh Fredrik
den sista bilen såg riktigt snygg ut
Roffa1
Tycker standard lycktorna ser betydligt snyggare ut. Tycker inte det finns någon anledning att byta faceliftens baklycktor, designen smälter in perfekt i karossens linjer. Värre var det med gamla E90 2005-08.
ol
67
oldie
320d 2009 LCI
nja roffa då ska du se min röda bil.. där kan man snacka om att dom smälter in..
Roffa1
Oldie: joorå, i ditt fall kanske det blir lite för mkt rött;-)
tycker faktist att det är snyggt när dem smälter in.. annars kan du ju prova att tona dem själv en aning
ol
67
oldie
320d 2009 LCI
hur gör man det? sprayfäg? =/
vågar inte svara på om det är spray eller film man lägger på men det kans säkert någon annan här berätta... kan bli riktigt snyggt Länk
ol
67
oldie
320d 2009 LCI
oj det var mörkt det.. lite för mörkt för mig.
Befintliga lampglas (plast) är tillverkad utav färgad plast så det går nog inte bara att färga om dem. Vill man ha sådana som Beolab länkade till måste de nog specialtillverkas för jag skulle tro att baklyktorna på länkarna är specialtillverkad.
Slog mig att de photoshopade :)
Bumpar denna tråd och hoppas att någon vet ifall det kommit till LCI då jag vill byta upp mig nu till en röd LCI men tycker dom smälter in lite väl mycket!?!?
tror ej det kommit några än men man får väl tona själv :P
Finns inga blackline lampor till lci:n än. Tror inte BMW har för avsikt att leverera några heller.
bmw_jerry: Glasen på blackline är inte tonade, utan de är klarglas. Det är själva insatsens färg som får glaset att se tonat ut.
chris87: nej precis vet vad du menar men i prist på annat så får man hitta andra lösningar
Länk tycker att detta blev riktigt snyggt.. kanske aningen för mörkt men ändå snyggt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.