AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
49.099

Hjälp med sista korrigering av specen på 335d Touring!

Sida 4 av 4
Ca
60
Carlman
335d Touring -10
Nej det blir Oyster läder och Alpinvit lack. Tycker verkligen om färgen på lädret! Men jag håller med dig, Blue shadow/Alcantara är oxå väldigt snygg och skön att sitta i!
Roffa1
Dakota Oyster ser riktigt exklusivt ut, dessutom mkt lättskött. och skulle man råka få en envis fläck, så tål det att gnuggas. Dakota lädret är helt genomfärgat.

Vad det sedan gäller Alcantra, så ser det vedervärdigt ut. Speciellt när eländet har rynkat sig med flertalet fula veck. Har hört att det även spricker efter ett tag.
hoProPro-medlem
14
hokan.j
BMW 840 G15 21
Alpina B3 3.3 -99
328 ci -99
Är det bara jag som tycker det varit fint med back-kamera istället för pdc,n?
Håkan..
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Oyster kommer bli en skön omväxling från svart eller brunt läder som verkar sitta i de flesta bilar av alpinvit färg, skönt att du våga gå emot strömmen :) kommer se läskande fräscht ut!
Ca
60
Carlman
335d Touring -10
Det känns som det är ganska ovanligt också. Tycker inte det är speciellt ofta man ser Oyster oavsett exteriörfärg men definitivt ovanligt till alpinvit bil:) Känns skönt att du är nöjd med valet Roffa1!

hokan.j: Det hade suttit riktigt fint med kamera istället!

Pavel: Vad är det för spec på din pärla?
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
Peter:

riktigt bra spec ! När du nu har en Vtech/RTS-box så är det enda som saknas en riktig diff, så du får ner kraften i backen.

Själv har jag en Quaife-LSD, men till E9X finns det också Wavetrac LSD, bomis har en sådan på sin 335i.

/Janne
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Carlman:

Kolla länken så får du se :) Länk
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Carlman: Min far har Oyster i sin, och tillsammans med pianolisterna,panoraman och det mörka innertaket kommer du absolut inte bli besviken - det andas exklusivitet.
Min far har också en ljus lack (bluewater), och jag är enormt avundsjuk.

/Andreas.
mo
128
morpe
BMW X1 S drive 20d -10
Alpinvit, Design Cool, 18", Navi Pro, Panorama
Vitt + Oyster blir nog fint. Vi har valt det i vår X1:a som levereras v.11
Ca
60
Carlman
335d Touring -10
Fick performance-tillbehören idag. Kommer bli riktigt bra! Är dock lite osäker på vad jag tycker om handbromsen. Nästan så att M-sporten är snyggare...

Tyvärr fick jag beskedet att det inte blir leverans förrän i början mars pga alla tillval:( Det positiva är väl att jag förhoppningsvis slipper skaffa vinterdäck med en gång.

Pavel: Riktigt snyggt! Performancegrillen är bara för bra på en vit bil!

qdtjant: Var får jag tag på sådana godbitar i sverige och vad kostar det?

morpe: Grattis till en fin bil och bra färgval;)!

Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Pavel:
Snygg kärra:-)

//Stefan

Mina bilar:Länk
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
Peter:

jag köpte min från Bird's auto i england och lät en Turbocenter i Stockholm montera.

Har för mig att Bomis köpte sin Wavetrac direkt från staterna, PM'a honom och fråga.

/Janne
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.