AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.599

Vesta och återbetalning av körsträckan

Sida 2 av 2
al
72
alexx
523iT-97
Jag undrade bara om det var unikt för Vesta att låta bli att betala mellanskillnaden men min fråga rörde tydligen vid ett gammalt sår... Suck...

Hade jag läst på innan jag bytte till Vesta skulle jag aldrig ens tänkt tanken! Det blev ingen trevlig bekantskap för min del heller (strul, strul och åter strul) och nu har jag avslutat äventyret för gott och satt upp Vesta på min personliga svarta lista där det får sällskap av bl a LF.

Personliga erfarenheter är alltid mycket individuella och en del har visst tur men ju mer man läser desto tydligare blir mönstret.
Det här gäller inte ett par hundralappar.
Min uppfattning är att vissa företag bortrationaliserar så pass mycket att det i slutändan blir både dyrare och struligare att köpa den "billigaste" produkten.

Snålheten bedrar visheten!

//alexx
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
alexx: Bli inte besviken om alla bolag hamnar på din "svarta lista". Ta inte illa upp men kontakt och diskussioner med försäkringsbolag går sällan smidigt.

MVH Christofer
al
72
alexx
523iT-97
crille82-
det här är återigen lite off-topic men efter att ha provat mig igenom de flesta f-bolagen kan jag konstatera att en del är mer pålitliga än andra även om individuella avvikelser förekommer. Mig veterligen är det inget f-bolag som är känt för att bedriva välgörenhet men företagskulturer är väldigt olika. Det är ju precis som med allt annat, banker, flygbolag - you name it.
//alexx
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.