|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hehe, misstänkte att jag tittade på fel länk. Det var ett ambitiöst prutförsök annars. ------- //Lövet |
|
| Den för 155' har Xenon. | |
| Inte enligt ägaren iallafall. | |
|
Fast det har den. Projektorstrålkastare = xenon på E61. ------- //Lövet |
|
| Fredo: grym spec. du hade på E61.an, den bilen lär ha kostat en del som ny också... | |
|
Hej! Har precis hämtat en 530D Touring 2008 med 1800 mil på mätaren i Tyskland, hos en auktoiserad BMW handlare.Med följande utr: Klimaautomatik mit erweitertem Umfang, Leder, Navigationssystem Professional, Panorama-Glasdach elektrisch, Xenon-Licht, Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer, Park Distance Control (PDC), Dachreling, Advantage Paket, CD-Laufwerk, Sitzverstellung elektrisch, Handyvorbereitung Business mit Bluetooth Schnittstelle, Komfortsitze vorn elektrisch verstellbar, Sprachsteuerung, Aktivlenkung, Dynamic Drive Automatic Getriebe, Leichtmetallräder Sternspeiche 138, Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion, Scheinwerfer-Waschanlage, BMW Online mit E-Mail-Adressen / Parkplätzen/Börse/RSS-Feeds/Wetter/Hotels, BMW Assist - Verkehr VI+ Notruf Auskunftsdienst Pannenhilfe, Diebstahlschutz Navigations-DVD, Chrome Line Exterieur, CD Wechsler 6-fach, Innen- und Außenspiegel automatisch abblendend, Innenspiegel automatisch abblendend, Fernlichtassistent, Interieurleisten grau hochglänzend, Diesel Partikelfilter, Raucherpaket, Fußmatten in Velours, BMW TeleServices, Steuerung BMW TeleServices, metallic, Anti-Blockier- System ABS . Första gången jag kör en BMW, den gick som en klocka 85 mil hem med en snitt förbrukning på 0,76(160-180Km/h) |
|
| PSB 1: Grattis! Låter som en trevlig bil. Vad fick du ge för den? | |
|
Då var affären i hamn! Bilen var i utmärkt skick, lite repig vindruta, annars betydligt fräschare än flera 200 000 kr bilar jag tittat på, ägaren var en 56 årig trevlig herre. Och som vanligt hade ni rätt, det var xenon på den... |
|
|
Tack Joofa! Det är en mycket trevlig bil, 365 000 kr blev det. |
|
|
janlh: Jo, den var rätt dyr, har nästan rasat halva nybilspriset, men det är som det brukar. NordicX: Grattis till ett vad det verkar som mycket bra köp! Den lär stå sig rätt bra i pris fram över skulle jag tro. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.