|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Chris87: Det blev fel i mitt förra inlägg jag skrev H7 men menade H11. För att låna från ditt uttryck: "Om du inte tror mig får du läsa själv i mitt inlägg i länkad tråd: Länk :-) |
|
| På min pre facelift tänds halo-glen lampan oavsett om halvljus är på eller av vid ljustuta och den tänds även tillsammans med bi-xenonen när man slår på helljuset genom att föra spaken framåt! | |
|
Precis, så fungerade det på min 07:a men inte på min 08:a med Adaptiva strålkastare. Om orsaken är adaptiva strålkastare eller orsakad av efficient dynamics som till varje pris ska eliminera onödiga energiförbrukare vet jag inte. Men det finns ett antal förändringar mellan 07 och 08 i det avseendet vilket syns minskad förbrukingen enligt spec. |
|
|
Anledningen att det skiljer sig är garanterat för att du har adaptiva strålkastare. Lyser den inre halogenlampan när du aktiverar (slår på) helljuset? |
|
|
Det har jag redan svara på, flera gånger! |
|
|
heltsonika: kan du bekräfta eller förkasta min teori att det skiljer på ljustutan från om med 08? Vilken årsmodell har du? |
|
| Steaman: Jag har en 05'a så det kan mycket väl stämma att det skiljer något på 08'an. Om det beror på efficient dynamics eller inte låter jag vara osagt även om det inte är helt omöjligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.