|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Brynet: Vet Du vilken historia och chassinummer den bil Du skrotade hade? Endast 4 svensksålda 1965.... Länk mvh Leif |
|
|
Leif Har ingen aning.Fick den av en gammal tant som hade lite skulder. Nu blev det lite fel i förra inlägget då jag menade en vanlig 1800 -65. Ej som din med dessa stolar mm.mm. Tror dock att det satt dubbla solex 40 som på min 2000Tilux som jag även den "av vecklade" var helt insnöad på -02 då och satte inget värde i dessa karosser även då de var i stort sett rostfria.......... Mvh Jonas B. |
|
|
haha folk som är lite ego här ser jag men visst ska man väl framhäva det man har och slitit för, här är den snyggaste bmwn på autopower=) Länk Nejdå jag bara skojade men jag är nöjd med bilen ska tilläggas. Men nu till sveriges fetaste bmw, dock är det en bilfirma här i eskilstuna som håller på den tils jag skrapat mina trisslotter...håll i er nu! sjuuuuuk biiiiil! Länk |
|
|
Fredde. Är 3,0:an så fin alltså? Har tänkt svänga förbi o kika på den.. Om man får tid någon gång!? Finaste bil? E39 Länk .Denna såklart.. Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.