|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vem har den snyggaste bmw:n av respektive modell här på AP ? Det vore roligt att veta vad andra tycker om bilarna här. Det finns väldigt många fina bilar. | |
|
Skulle tro och hoppas att alla har vad de tycker den snyggaste iaf i deras plånboksstorlek Sen finns det alltid drömmar Ha de T |
|
|
Såg en AP medlem på ett meet i sommras som åkte en Z1:a. De är ju hyfsat ovanliga iallafall. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| den som äger en z8:a :P | |
|
Min favorit bland 7 seriebilarna e38 är Länk Undrar om den är till salu Vad tycker ni? |
|
| Ja det är den. | |
|
Det är ju egentligen upp till han med ögat i behållaren. Men jag har den snyggaste Z3an. Länk Länk Länk Riwa |
|
| Kategorin E36 torde bumper utan en tillstymmelse av tvekan regera, snyggaste Z3 är enligt min mening Länk och vad beträffar Z4 är det en enkel match men ack så partisk man är. Övriga modeller lämnar jag därhän då jag anser mig ha för dålig koll, har däremot sett ett par riktigt fina 635CSi här på forumet. Ser fram emot lite prima länkar till fina vagnar! | |
|
Tack för det Freddesix Den är till salu. |
|
| Det måste vara min E90. :) | |
michael.anki |
Inget slår min M3 E46-02 Phoenixgelb, Bmw idag Bmw imorgon |
| Länk | |
| Länk ;) | |
| Länk | |
|
mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Haha roliga alla är som sitter och länkar sina egna bilar då :) Svårt att erkänna att det finns andra bilar som är snyggare än era egna? ;) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Mmmm... riktigt roligt att alla lyfter fram sina egna bilar. Fast den svarta Z3M var riktigt schysst och den röda tvärtom. | |
|
den är inte snyggast men en av dem finare? eller vad tycker ni? :) Länk MVH Farre |
|
michael.anki |
Typiskt svenskt att INTE framhålla sina egna bilar , och sig själv för den delen. Man måste väl tro på sig o sitt eget? Bmw idag Bmw imorgon |
|
Okej, då skall jag vara lite osvensk och visa på min fina Neue Klasse (1800 TISA) Länk Jag har inte renoverat den själv utan all cred till föregående ägare! mvh Leif |
|
michael.anki |
Leif Svensson, det var en riktig goding du har! Där är helt klart något med dom äldre BMW:s som tilltalar mig. Ruskigt fin är den. Bmw idag Bmw imorgon |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.