|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Återupplivar en gammal tråd. Någon som vet om det går att få leverans på Bmw Welt i dagsläget? Var ju på G -09/10 så man tycker de bör ha ordnat tills 2013 =) |
|
| Japp, det går numera. Var lite svårt att få en entydig prisuppgift när jag frågade runt, men säljarna jag pratade med indikerade runt 10' extra. Tillkommer flyg och eventuellt hotell, och så resan hem. Om den prisuppgiften stämmer så känns det lite väl mycket tycker jag. | |
|
555 euro i tyskland kostar det tydligen. Vad är det som gör att man kan göra ett prispåslag av det dubbla? Låter väldigt konstigt... Funderar nämligen på ta en roadtrip till italien. Så ett startskott från tyskland vore ju smidigt :) |
|
| Förstår inte heller anledningen till det höga priset. Så mycket får man ju trots allt inte för pengarna.. Men ta inte mina ord som gjutet i sten, jag var nära att beställa bil och diskuterade det löst då med ett par säljare. Men av olika anledningar fick jag skjuta på bilköpet och då släppte jag denna pucken också utan att ta reda på alla detaljer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.