|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Tjena. En kort fråga: Går det eller går det inte att få fabriksleverans av sin nya BMW 3-serie? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson | |
Njuren |
BMW Welt i munchen kan man visst få den levererad :D |
|
Ja precis dit jag vill - men enligt vad jag läst tidigare så gäller det enbart USA folk? Så frågan kvarstår: Kan jag som svensk och som beställt bilen här i Sverige hos AutoPartner få en fabriksleverans på BMW Welt? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Du får nog ett mer exakt besked om du kontaktar BMW Sverige. För det inns nog ingen har som kan ge dig ett 100% korrekt besked. | |
|
Har mailat min säljare om det - men han jobbar ju inte förrän imorgon så jag tänkte bara om någon här testat på det eller hört talas om det något mer :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Nej, du får inte hämta bilen på BMW Welt. BMW Sverige kan inte ge besked om när det blir möjligt. | |
Roffa1 |
Nikeman: Vad har du på gång? blir det en splirrans ny 335D |
|
Roffa1: Näedu.... Blev en snåldiesel E91 :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Niklas, nyfiken som jag är, vad fick du för din 325d ci? | |
|
Inte för det hör hemma i tråden alls - men ungefär det som du (?) uppskattade i tråden. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Låt höra spcen på din 320d? Jag köpte den röda på blocket förra veckan för 290, gav 288. 500mil dynamic belysning comfort mm.. |
|
|
oldie: Bilder??!? :) 320d Touring 2010 Dynamic: LM fälg 285 Sportstolar Xenonljus Belysningspaket M Sportchassie M Lädersportratt Comfort package: Takreling Automatiskt avbländbar innerbackspegel Armstöd fram PDC bak Regnsensor Klimaautomatik Farthållare BMW Pro CD Ej modellbeteckning Dragkrok infällbar (el) Veolur mattor Isofix fästen Förvaringspaket Interiörlist Svart Högglans Fällbara huvudstöd bak HiFi högtalarsystem USB uttag Individual Tonade Rutor Listpris på 393 000:- ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Jag kan även tillägga om någon söker om just fabriksleverans eller BMW Welt att man i dagsläget INTE kan få sin bil levererad i Tyskland. Däremot så börjar det dra ihop sig så att det förhoppningsvis KANSKE BLIR SÅ framöver!! Min säljare skulle kika vidare på det i december så får vi se vad tyskarna kommer fram till! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Länk Länk S1CCA AUTOMATIC START/STOP FUNCTION Automatisk start-/stoppfunktion S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sportratt läder S2KUA ALLOY WHEELS V-SPOKE 285 BMW LM-fälg V-eker 285 S2PAA LOCKING WHEEL BOLTS Hjulbultsäkring S386A ROOF RAIL Takreling S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Innerbackspegel med nedbländn.autom S470A CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT Isofix-System S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Förvaringspaket S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Skjutbart armstöd fram S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S540A CRUISE CONTROL Hastighetsreglering S563A LIGHTS PACKAGE Belysningspaket S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD S704A M SPORT SUSPENSION M sportchassi P7RRA DYNAMICS PACKAGE Paket Dynamic P7RSA COMFORT PACKAGE Paket Comfort S842A COLD CLIMATE VERSION Utförande för kallt klimat |
|
| Vet inte vad mitt listpris är men runt 380 med vinterdäck skulle jag gissa på :) | |
|
Länk en bild till :) |
|
|
Najs! Ser ut som en trevlig bil... Likadan som min förutom att jag valt tonade rutor och fick betala en hel del tusenlappar mer än dig. Likadana fälgar också ju ffs :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Nikkeman, den kanske du skulle köpt? Länk |
|
|
oldie: Njä min 2010 är billigare + att min är bättre utrustad :) Hifipaketet, individual tonade rutor, svarta högglans interörlister och dessutom USB-uttaget är viktiga grejor! Dessutom är den jag beställt ett år nyare än bilen i annonsen! :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Kan även tillägga att dom gånger jag varit hos Jacobssons bil i Jönköping för att kika på bil har jag blivit såpass illa bemött, med säljare som hellre suttit och klickat runt på sin datorskärm istället för att besvära sig med att fråga om man behöver hjälp så jag skulle ärligt talat aldrig köpa en bil där. Har dock träffat en av säljarna vid en bilutställning då han kom fram o berömde min E92 jag hade och då var just den säljaren kalastrevlig iallafall. Men i butiken blir man bemött som en påse skit om man inte är 50 år gammal, och kommer dit med kostym och en portfölj fylld med kontanter. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Har du uppgraderat till 325d? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.