|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
vänta lite här nu.. blev det en röd? ingen vit? underbart! så jävla nöjd med min röda.. |
|
|
oldie: klart det blev en röd!! ÄLSKAR Karmosinröd!!!! :D 22 timmar kvar till leverans!!!!!!!!! ;) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| riktigt snygg färg faktist:D upp med bilder så fort du kan :D | |
|
13 timmar kvar till leverans! ;) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
49 timmar kvar till leverans igen. Var tvungen att ställa in idag... Det är fan totalt snökaos här ute på landet. Det blåser och yr som fan :S ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :). | |
|
Hej! Det var ett klokt beslut! Vänliga hälsningar Per Green |
|
| Tål inte bilen väder och vind? ;) | |
|
Nikeman: Står bilen och glänser i bilhallen nu? Jag kan bekräfta det dåliga vädret. En av våra medarbetare pendlar mellan Vadstena och Linköping och det var inget roligt väglag i morse. Men den som väntar på något gott... //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
andreas.a: Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!! :) Green: Ja jo jag antar det... Det känns förnuftigt iallafall! Christ87: Jodå väder och vind... men knappast snövallar på drygt 50-80 cm :) StefanL: Ja det ska den göra iom att planerad leverans var idag... Så åk för sjutton inte dit o kladda på kärran nu!! ;) Du kommer bara ångra dig att du inte köpte karmosinröd :P ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Niklas; Jag lovar att inte kladda;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| du gjorde nog rätt i att vänta.. när ska snön försvinna?? börjar bli lite småtjatitgt | |
|
Nikeman: Det kul ju att få träffa dig vid leveransen i dag. Grattis till en mycket trevlig bil. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
OOOOOOOOOjjjjjjjjjjjjjjjj ojojoj :) Vilken pärla!!! :D StefanL: Ja det var ju kul att träffa dig också! Alltid kul att få ett ansikte på alla dessa forums-människor! :) En fråga såhär bara: Brukar man inte få med en typ 15cm USB-kabel med vid köpet så man kan använda USB-platsen? Går ju inte att stänga armstödet utan en kabel så man kan lägga minnet ner. Dum konstruktion av BMW med stående uttag både cigg-uttag och USB under armstödet. Annars är jag verkligen helnöjd. Efter en vecka i en MiniCooper D (som jag förvisso blev positivt överraskad av) så måste jag erkänna att kvalitetskänslan i en BMW är lååååångt över. Ett extra tack till Janne på Autopartner i Linköping för en trevlig affär! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Lycka till med en underbar bil!! Och jag har alltid gillat röda bilar. |
|
| En USB förlängningskabel får du köpa själv. De flesta elektronikvaruhus har dem. Du vill ha en USB 2.0 A hane - A hona. | |
Roffa1 |
NikeMaN: Till min följde det med en 15cm lång USB kabel, den låg gömd i mittarmstödet. Grattis till den nya bilen, hoppas den ger dig mkt glädje. Är nya 19" fälgar redan beställda;-) |
|
Roffa1: Ja exakt! Sist till coupen köpte jag en kabel som jag skulle ha - men det låg som sagt i handsfacket då när jag fick den! Nu har dom tydligen snålat in på denna kabel på dom nya eller så ville någon annan ha den på AP. Hur som helst så kom jag ju ikväll på att jag behöll den gamla när jag sålde coupen så nu löste det sig ju automatiskt :) Nope inga fälgar köpta än... Fick hem Länk idag men dom ska morsan o farsan ha på sin E90 till våren. SKulle nog passa fint på min E91 annars :D ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Tur att det löste sig med USB-sladden. Uhm, Nankang? |
|
|
Chris87: Ja det duger alldeles ypperligt med Nankang till dom flesta för ren vardagskörning. Döm inte däcken innan du provat (det kanske du har vad vet jag...). Men Nankang är ett bra lågprismärke som fungerar fint att åka på. Klart att det varken är något Conti eller Michelindäck... Men prisskillnaden är ju enorm och det tycker inte jag motiverar prestandaskillnaden. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.