|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Bättre med en 325 då slipper han "Gubbstämpeln" |
| Ja det stämmer det.. blev rädd att 2.0d skulle kännas tråkig och slö (vilket jag iofs vet att den inte är) men 6 cyl har ju en trevligare gång :) | |
| Shit - läste du mitt inlägg om Jacobssons NiKeMaN?? Skumt att de beter sig olika - kanske dags för en kick-off på Jacobssons med några av arbetsförmedlingens jobbcoacher :D | |
|
jaeger: yess jo jag såg det! Blev lite fundersam då faktiskt. Skumt bolag de där ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Verkligen - men det finns en i Jönköping som regerar - såvida han inte slutat och det är Rinaldo!! Sist jag försökte med en tid där hade han 3 månaders väntetid - och jag har fyra gröna kvar så det är lika bra att ringa imorgon :D | |
|
Vad är prisskillnaden mellan en 320d och en 325d ? |
|
|
ca 35 000:- Mer rabatt på 320d Toruingen än på 325d Touringen. Handlarna har "mera stöd". Sen så måste man även lägga till Individual Shadowline lister för att få 325d'n att se vettig ut. 320d har ju svarta lister (matta) runt rutorna orginal. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| blir det något effekthöjande till den? | |
|
Näe det skulle jag aldrig ge mig på........... ;) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| testade inte du v-tech? | |
|
Nope hade bara ESS Tuning i min gamla E92a.... ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Tråden verkar ha ändrat fokus lite. Jag var på ett BMW-event i somras och då berättade en av säljarna/arrangörerna bland annat att oavsett vilken BMW man köper så kan man välja att hämta ut den hos BMW i tyskland. Det skulle enligt säljaren vara klart värt en liten resa. Dvs enligt vad jag har hört ska det vara klart möjligt. |
|
|
Ja det är ju lite dubbla budskap.... Pratade som sagt i slutet av Nov/Början av dec med min säljare (som fö är försäljningschef på AutoPartner Linköping) så var detta ännu inte möjligt.... Ännu. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
I broschyren för X1 står: "En stor händelse för bilägaren är övertagandet av den nya bilen. Du kan göra det till en oförglömlig dag i BMW Welt - vårt upplevelsecentrum i München. På BMW Museum, i fabriken eller på vår teknikutvecklingsavdelning får du direktkontakt med faschinationen hos BWS produkter. (Preliminärt tillgängligt för Sverige från 4:e kvartalet 2010)." |
|
|
Det är ju fullt möjligt att säljaren som snackade på eventet jag var på bara berättade om det senaste som var på gång för att försöka impa lite på oss med info som ingen kände till. Det kanske kommer nästa år. Men nu när jag tänker efter, det är väl bara BMW Welt som är nytt, man har väl alltid kunnat hämta sin BMW på fabriken om man vill. Eller är det bara M-bilarna som man har kunnat hämta där? Hur som helst, det är väl för sent att göra något åt leveransen av NiKeMaNs bil nu. det blir tyskland nästa gång. |
|
|
godich: Ja enligt Joofa så står det ju "(Preliminärt tillgängligt för Sverige från 4:e kvartalet 2010)" vilket även borde gälla andra bilar ur BMW sortimentet också... Ajja får se fram emot 2012 (?) när nästa 3-serie släpps så får de väl bli en sväng neråt Munchen iallafall då :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Nu är det äntligen dags... Har lånat en Mini Cooper D nu sista dagarna innan leverans! På Onsdag hämtas kärran ut!! :D Fan så gööööött :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Fint, upp med bilder asap sen. :) Blev det en Crimson Red? | |
|
Faan så gött. Alltid lika kul med en ny kärra;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Respek: Yess Crimson is the shit :) StefanL: Ja fan så gött det är!!! =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.