AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.899

Värdering - M3 E46 SMGII i toppskick

Sida 2 av 2
Pe
43
Peter Sibner
E46 M3 Cab SMGII -04
E39 525 M Touring -03
Ja, det blir hardtop i så fall. Har haft hardtop till båda mina tidigare cabbar och jag tycker det funkar skitbra.

Har någonstans för mig att andrahandsvärdet på cabbar generellt brukar hålla sig lite bättre och att de oftast körs lite lugnare vilket borde påverka skicket på motor, låda och annat dyrt.
ma
6
masterrr
535d touring M
M3:orna är mycket fina bilar speciellt e46 oavsett vad den kostar kontra Årsmodell bara kör på

//Masterrr
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Kolla här:

Länk

Varför beställer man en sådan bil? Fantastiskt att det ens går.
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Från Gorban's länk:

"Nu säljer jag min Bmw Som är en M3 med en 318 motor .Bilen är special beställd från Bmw och har exakt samma utförande och utseende som en riktg M3:a men är en 318 Coupe."

Vem försöker han lura!?!? Till exempel så saknar bilen M3 huv,skärmbreddning, M-logga i instrumenthuset och M3-front ;)

// Daniel
Pe
43
Peter Sibner
E46 M3 Cab SMGII -04
E39 525 M Touring -03
Gorban - bra fråga. Tror sanningen är att den inte är särskilt beställd utan snarare ganska snickrad - de enda som är M3 är ju skärmarna, speglarna och ratten - och inte ens den har de lyckats särkskilt bra med :-) Varför bemöda sig med allt detta trams på en 318 och sen inte ens sätt dit en M3-huv som ju inte borde vara jättedyr på eftermarknaden ;)
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Inte ens framskärmarna är ju M3. Har har bara satt dit luftintagen på de "vanliga" skärmarna :)

// Daniel
Pe
43
Peter Sibner
E46 M3 Cab SMGII -04
E39 525 M Touring -03
Alltså - för 95 KSEK hade han ju kunnat köpa en välvårdad E36 M3 3.0 el 3.2 och hade han sen lagt stylingpengarna på den extra försäkringspremien så hade han ju haft snyggaste bilen i hyreshuset istället för största skämtet..
ou
22
outlaw
Bmw 330d 2010
audi a3 sp ouattro 2007
Mkt bra tråd är själv sugen på denna bil men det suget avtog lite nu kan jag säga , skönt å slippa åka 80mil i onödan! Hällre en ärlig bil med skönhets fläckar en tvärtom ! Vet någon om en fin org bil M3 e46 så hör gärna av er!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.