|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Stefan: idag åkte jag förbi som hastigast till baksidan av AP, såg då din nya KEB xxx stå där ensam. Den såg vekligen respektingivande ut med dubbla avgasrör baktill. Samt extra mörka bakre sidorutor. Såg att du även hade samma sorts fälgar som sitter på min isblå skönhet;-) Tror att du blir helnöjd med den bilen. Bara trist att rekondavd ej gör den klar för leverans till dig. |
|
Sådär nu kan vi stänga denna tråden. Har precis löst alla mina bilproblem! :) Tack för era råd och tips. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Roffa1: Låter fint. Ska bli kul att få se bilen i morgon:-) //Stefan |
|
|
StefanL: Vilken färg tog du på din nya E91a?? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Niklas: Vad blev de för bil? | |
|
Sevak: BMW E91 :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Nikeman: Vit. Grattis till ett förnuftigt bilval. Tycker 177hk dieseln är en riktig pärla. Pris kontra prestanda. //Stefan |
|
| Niklas, upp med bilder!! | |
|
Borsta: Bilder på vaddå? :) Det tar 8 eler 9 veckor innan jag får pärlan...... :S ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
Roffa1 |
NiKeMan: Tror du kommer att sakna draget i 325 motorn, inkl navi o M-pkt. Måste säga att din röda 325:a var en av de absolut snyggaste E9x jag någonsin sett. Min äldsta son har har gjort en stor papperskopia på den bilen, sitter inramad över skrivbordet. Fick du ut begärt pris, eller byter du in den när den nya anländer? |
|
Fick dåligt betalt som fan - och det är en av anledningarna att jag vägrar både skinn, navi och m-paket för jag fick så dåligt extra för utrustningen. Får även tacka för berömmet om E92an. Den va Riktigt riktigt fin - och det svider DJUPT i mitt hjärta att jag sålde den. Ärligt talat. Största misstaget gjorde jag i Sep när jag sålde 20"arna för då "var det kört". Då kunde bilen aldrig mer bli lika fin eller finare än den varit och då tappade jag lusten. Anledningen att jag sålde fälgarna var att jag i Juli blev av med kortet - skyllde allt på bilen och bestämde mig för att sälja bilen :) AJja blev rörigt det där. Men jag skulle tro att jag får rätt så bra pli på kombin utseendemässigt också - även om det är en familjebil istället för sportcoupe. =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
Roffa1 |
NiKeMan: Trist det som hände med kortet, förstår att det gick undan av bara helv%te. 250km/h? Du har väl dessutom samtliga behörigheter (chaffis) brukar de inte se lite mellan fingrarna då (när det gäller leverbrödet) du slipper väl att köra upp igen. |
|
Jaha, trodde du plockade en lagerbil, men det blev en nybeställning alltså. :) Vad blev det för spec på den? Tänker som dig gällandes navi / skinn till X1:an faktiskt. |
|
|
Specen finns här: Länk Fanns ingen vettig lagerbil så de blev en nybeställning! :) Jobbar på att få en fabriksleverans men det verkar kört :S ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.