AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.427

Snygg (!) 5-serie GT ?

Sida 1 av 2
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Okej, 5 serie GT har väl enligt mig varit OK som bäst och detta från ett fåtal vinklar. Kan inte sätta fingeret på det men Hartges variant tycker jag ser bra ut från vinklar, förutom fälgarna ser jag inte mycket skillnad, varför ser den så mkt bättre ut? Eller är jag ute o cyklar.

Länk
Länk
Dr
893
DrSakke
M5 touring -93(såld)
BMW 2002 -69(såld)
530dat -99
Ja!!
tyckte faktiskt också att den var grymt snygg!!! svart klär denna bilen klart bäst (eller mörka färger)

MVH
Sakke
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
Snygg! Fast det är väl iofs ingen nyhet att svart, sgadowline, sänkt och snygga fälgar gör även den fulaste ankunge (!) snygg? ;)
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Helt seriöst så trodde jag GT'n var bortom all räddning!
Buspelle
Den är bortom all räddning. Maken till missfoster får man leta efter.
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Ja den är ju bara aningen mindre gräslig än X6. Usch.

///BMW - Was sonst!
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Haha ibland tror jag att jag är den enda som faktiskt tycker X6 ser snygg ut, speciellt i verkligheten och svart.
X6 är ful tycker jag samma med GT'n, ´MEN Hartges var skit grym ju. HFR har 100% rätt.

"BMW när du älskar att betala"
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Mixim, du är inte ensam. Jag gillar också X6.
5-serien GT ser verkligen inte klok ut. Jag förstår inte vem som kommer att köpa den, hur praktiskt den än må vara. Den ser faktiskt överjävligt förjävlig ut exteriört. Särskilt bakre halvan. Interiören i 5 GT är rätt najs dock, hoppas det blir liknande till nya X5:an och 5-serien.

X6:an ser ju mest vulgär ut, men den håller i alla fall ihop linjerna. Den är ju inte ful. Däremot känns fortfarande inte coupe/suv-konceptet klockrent.
sa
46
sa3odi
Bmw 523iM 00 E39
Bmw 325iM E36
Bmw 525 - 92
nya Gt:n är inte så snygg faktiskt, jag trorde det skulle bli en WOW bil men........
Tycker att Audi börjat göra mkt snyggare bilar än bmw, speciellt A5:n Alltså den är ju bara för snygg, kallas också för Bmw killer av biltidningar...

Men Bmw håller sin klass i alla väder ändå.
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
Jag tycker GT är helt fantastiskt grym. Riktigt trevlig bil att köra dessutom (suprise?) Inredningen lämnar Mercedes och Audi årtionden bakom sig. I början tyckte jag som alla andra att bilen såg ut som ett missfoster, men efter att ha sett den på riktigt och sett hur linjerna hänger ihop.
Jag menar kolla på den här baken, finns det någon annan bil som kan se så otroligt ond ut: Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Nya GT är riktigt fin, den växer för varje gång jag ser den. Inredningen är ett eller två snäpp upp från E60/61. Och jag vågar tro att nya 5-sedan och Touring kommer bli en fullträff.
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Har också vant mig vid GT´s design, från början riktig ful, numera älskar jag den. Hoppar man dessutom in i bilen förtjusas man direkt av inredningen.
- De glimtar man sett av nya F10´s inredning verkar denna bli lik GT´s...Yes!
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Har lånat hem en 530d GT idag, helt underbar att köra!

Nya inredningen/instrumenteringen som även kommer på F10/F11 känns kanon, automatlådan går smidigt som sjutton, grymt skön komfortstol "som vanligt".

Någon som har frågor/funderingar?

Kan ev. knäppa av och lägga upp några bilder vid intresse?, bilen är svartmetallic med svart skinn.
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Jag provkörde en 530d GT härom veckan. Grym bil på många sätt men det kändes nästan som att åka i en modern buss. Väldigt verklighetsfrämmande på något vis. Man hade liksom ingen kontakt med omgivningen. Jag tror jag passar på den.

"BMW six appeal"
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
bood: kan kanske hålla med lite grann, bilen känns kanske lite för "stöddig" för att köra runt med, iallafall om man bor i en liten håla som jag.

Men i övrigt är det en fantastisk bil! ;-)
An
107
Anis
E36 328 coupe
E61 520d touring
>mixim< jag tycker med att X6-an är skit snygg, fundera sogar att byta ut min E61 mot den :)
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
janih, haha om åkning i en familjebuss är stöddigt där du bor så vågar jag inte in mig dit :P

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Anis, ja den är helt ologisk, men sjukt mäktig i verkligheten!

ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
mixim: hehe, ja det blev lite knasigt där, menar själv inte att den ser ut som en minibuss (?????), utan mer som en......nej jag vet inte vad, vräkigt skrytbygge kanske???

Har kört flertal mil med bilen idag och jag blir bara mer och mer förälskad
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.