|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Börjar närma oss beställning nu Åsikter? X1 S drive 20d Design Cool Elegance Vit Multiratt Läder sportratt 18" (5 ekrade) X line (men utan rails!) Panoramatak Aut avbländ speglar Förvaringspaket PDC Regnsensor Xenon Klimat aut Farth med bromsfunktion Belysn paket Helljusass Navi professional Hi Fi högtalare Har medvetet valt bort rails, Shadowline och USB (finns ju hårddisk) Vad tycker ni? | |
|
Ser ut att vara en trevlig spec. Helljusassistenten kan iofs. kanske bort, min nuvarande fungerar sisådär, känner inte av lastbilarnas högt placerade positionsljus, samt bländar av vid varje stor vägtavla. Har kanske använt funktionen 3ggr a´10minuter, men alltid behövt vrida om till normal-läge igen efter bristfällig funktion. Panorama ger härlig lyxkänsla, men själv väljer jag bort detta mot elektrisk stolsinställning. Har även läst kommentarer om att nyckelplaceringen sitter dumt till bakom vindrutetorkarreglaget, något man säkert retar sig på. Kanske läge att motivera komfort access, 6tkr för denna finnes känns dock väl dyrt... stöldlarm?? |
|
|
Innebär ovanstående konfiguration att man kan spela upp musik antingen via CD skiva eller lägga in den på hårddisken? Vad mer kan man lägga på hårddisken? Filmer? |
|
|
Tycker specen ser riktigt bra ut. Design Cool Elegance, Panoramatak och Navi (bl.a. för att slippa luckan) hade varit högst på min lista. Men även i övrigt stämmer din spec väl med min smak. :) Så jag ger tummen upp! Stämmer som du säger med cd-skiva eller hårddisk. Antingen "rippar" du cd-skivan till hårddisken eller så använder du USB för att lägga över musiken till hårddisken. Jag har inte lyckats lägga in annat än musik på hårddisken. Dock går det fint att spela upp dvd-filmer via dvd/cd-spelaren (upp till 3 km/h, dvs endast vid t.ex. färjeköer, "staus" eller liknande = inte så ofta för min del). Finns en lösning för E9x för att uppspelningen av film ska fungera även i högre hastigheter, så det kommer säkert till andra bilar också (om det inte redan kommit). Detta är dock väldigt icke BMW-certifierat.. Mvh Wiberg |
|
|
Tack. Skall bi spännande och se kombinationen mellan vitt och den ljusa inredningen blir samt hur looken blir utan rails. Nästan alla bilder på nätet är med rails Ärligt talat är inte rails lite 1900 tal? |
|
|
Jag tycker att en crossover ska ha rails, om det inte är en prestanda-SUV dvs, och det kan man knappast beskylla SDrive20d för. Sedan tycker jag att vitt är....gäsp, men det är jag det :) |
|
| Är ju nybörjare på det här med Navi osv. Hoppas och tror att man kan köra flera funktioner samtidigt? tex använda navigation och lyssna på musik samtidigt, eller?? | |
| Absolut, inga problem att göra massa saker samtidigt. | |
|
Tack Rails eller inte??? (X line) |
|
| Skall träffa säljaren 19/11 för att beställa, spännande! | |
|
Fin spec! Tonade rutor från b-stolpen och bakåt kanhända samt larm som någon nämnde? Lycka till! Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
| Gillar inte tonade rutor när det inte är samma på alla sidorutorna. Larm har jag inte ens funderat på, har iofs eget låst garage. Enda tveksamheten just nu är rails eller inte | |
|
Ta rails! Är väl bara jobbigt att trycka in massa skidor eller snowboards i bilen? Mvh Johan |
|
|
Jag hade valt rails, tycker det passar bra på denna typ av bil. |
|
|
Jag valde bort rails. Tycker den är mycket snyggare utan. Aut avblänbar spegel - klarar av att lyfta handen typ 2 gånger i dygnet. Annars tycker jag specs'en ser riktig kanon ut. Ser fram mot att se kort på den. |
|
ErikJ |
Här är min spec. X1 x-drive 2.0d manuell titansilver met tyg median drag multiratt sportratt sportstol högglanslister x-line tonade rutor pdc fram +bak hifisystem navi prof inkl svensk språk aluminium lister armstöd automatiskt avbländbara speglar regnsensor vindruta grå ovankant farthållare regnsensor tot:430000:- |
|
Hej Vår spec ser ut att bli enligt första inlägget ovan + rails (X-line) Hamnar på 43000:- minus rabatten, slutpris ca 400000:- Skall träffa säljaren på torsdag 19/11. Bilder får komma v.12 2010 |
|
| 430000:- skall det vara | |
|
Skippat 18" fälgarna? Inget sportchassi? |
|
| Nej, 18" skall det vara men inget sportchassi också manuel | |
| Nu är den beställd! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.