|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Aktiv breddinställning, massage och ventilation är alla extra tillval och finns någon eller några av dessa så sitter knapparna som styr detta bredvid de för stolsvärme. Huruvida den aktiva breddinställning själv agerar vid kruvtagning eller det är så att man med knappens hjälp kan ställa olika lägen av "kramande" från stolen vet jag dock inte. ___ //Ulf |
|
|
DrSakke, Nej okej, dom är kanske inte så lika. :) Jag inbillade mig nog bara det eftersom komfortstolarna ser hyffsat "sportiga" ut.. Länk Länk |
|
|
Hej! Programmer: Bredden (eller graden av kramande) är justerbar på alla comfortstolar. knappen för det finns på stolsidan bland de andra knapparna. Aktiv tror jag måste betyda, som det också heter , at den är aktiv dvs det är ngn form av automatisk anpassning/justering. Anders S.: :o) nog är dom sportiga. men för en som är på jakt efter en E61 med comfortstolar så är skillnaden uppenbar.... :o) MVH Sakke |
|
| Med komfortstolarna ingår även elektrisk inställningav ratten med instegsautomatik. Dessutom har sportstolar på modeller innan hösten 2007 inget whiplash-skydd vilket komfortstolarna har. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.