|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ta en titt på denna Kleeman Mercedes: Länk Listan på uppgraderingar är ju hur lång som helst och ägaren har lagt mycket pengar på bilen. Bakdäcken är bland de fetaste jag har sett... Är det värt det begärda priset eller är bilen bara vulgärt? | |
|
Inget i min smak, bakdäcken ser bara fel ut Länk ______ |
|
| Enligt annonstexten så är bakdäcken 6 cm för smala! | |
|
Bilen är nog värd sina pengar men hur snygg är den ? Tycker bara att den är för mycket men det är en smak sak . Och rep kostnader för en sådan bil vill jag inte tänka på Ha de T |
|
| Ganska stort steg att byta en 318 -04 mot en 627 hk Mercedes CL..... | |
|
Dock så är man ju kung framför korvmojan med en sådan :-) Men denna karossen börjar ju bli lite gammel nu. Hade jag haft lite drygt 500000 att spendera på bil, hade jag nog tittat på nåt annat. |
|
|
Bra alternativ: Länk Länk ______ |
|
| Det var lite konstig färgkombination på inredning, ser inte ut att riktigt passa ihop. | |
|
Äckligt vulgär bil! Älskar den! Dyr, javisst. Liite mycket stretch på bakfälgarna kanske, men det ser inte ut som om ngt anna skulle passa... |
|
Conan999 |
En riktig pizzaracer ändå ut i fingerspetsarna Conan999 |
|
Personligen så tycker jag att bilen var grymt snygg! Ja nog är den allt värd alla slantarna, Har du råd så tycker jag du borde köpa den ;) Ice Ice Baby |
|
|
Den som hört en Kleemann live tvekar nog aldrig på att köpa en. Närmare jaktflygplansläte än så kommer man nog inte :) Försökte jaga en genom Malmö i min stackars Alfa för några år sen, alltså FYFAN vad den SL-Klemmann gick och lät! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En riktig gubbracer för gubbar i hatt som alla MB:) imponerade ÅK ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Fantastiskt påkostad, men börjar bli lite vulgo a la början-på-seklet...jag hade hellre köpt denna - trots milen: Länk (Den har dessutom annonserats LÄNGE, så om du dyker upp med en halv mille är den nog din...) |
|
|
brukar dom rulla som taxi :S? Das bmw |
|
| Går den öht att besikta med turbo? | |
| Alla CL600 har väl biturbo? | |
| Edit: alla CL600 från -03 har väl biturbo? | |
| Svar ja. Men det där hjulen borde inte gå igenom en besiktning...sticker ut för mkt! | |
|
Sani: Så länge inte slitbanan sticker utanför skärmkanterna så är det godkänt, det där är väl gränsfall. MVH Christofer |
|
| Om jag ville köpa en beggad bil för en halv mille hade jag NOG köpt nåt annat. Snygg är den inte. Brutal är den visst det. Och säkert är den rolig ett tag framöver men nej, aldrig livet. Skulle ärligt talat skämmas ordentligt om jag syntes i den.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.