|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hoppas detta blir rätt nu, om mod tycker tråden är på fel plats ta bort eller flytta den! iallafall, jag är på jakt efter earthquake SWS-8 basar, hittar dom inte billigt. dock finns dom från usa för ca 120 dollar styck, borde jag beställa de från usa? det jag är rädd för är tullen, dom kostar runt 150 pund i europa om jag vill beställa dom från england. så vet någon om dessa subbar finns i sverige? | |
|
Vart har du hittat dom för 120 dollar? Jag ska också köpa SWS, vi kan ju köpa dem tillsammans så att vi får billigare frakt! /TIM |
|
|
ja varför inte, men det är ju styck pris, problemet är ju att dom som kostar 140 dollar e från usa, så har vi otur kan vi torska och få betala tull! sry, skrev fel, det skulle stå 140 dollar! men här är sidan: Länk |
|
| Dom är ju out of stock :-( Ja risken med tull och moms löper man ju alltid. Men jag har tänkt beställa idag, hittar dock ingen sida som har dem i lager.... | |
|
men helvete, dom e ju slut! va dom ju inte sist, jag kollade! fler alternativ: Länk Länk |
|
| Alt nr. 2 skickar inte till Sverige :-( | |
| Inte nr. 1 heller :-( | |
| fan du har ju rätt, jag vill också beställa på en gång :/ hittat mitt slutsteg, men inte basarna. helvete att dom skulle vara slut just när jag kollar. hittar du något ställe? | |
|
Länk vet ej om dom shippar till sverige, men jag har en kille i tyskland som ja brukar prata med ibland om just ljudbygge. undra om man ska erbjuda han en extra slant om han kan skicka skiten till sverige? |
|
|
Man tackar! Beställde just därifrån! Blev inte billigare med frakten om man köpte 4 och dela på 2. 150kr i frakt, å så slipper man ju extra moms och tull! TOPPEN |
|
| perfekt :) då beställer jag också två st, för jag hann ju inte läsa riktigt på sidan igår ^^ | |
|
Tänk på att välja rätt mellan 2ohm & 4ohm. / |
|
| Mööög, han hade slut på 2 ohms :( | |
| Någon som vet om man kan byta ut steget i en E9x till ett vassare om bilen har Hifi, utan att dra nya kablar? | |
| hmm, jag hade tänkt mig 4 ohm. tror det ska gå, beror på vad du menar med nya kablar. du måste ju dra nya kablar fårn stereon till slutsteget :p | |
|
Tibby: följ denna så ser du exakt hur han gjort. "plugnPlay" Länk |
|
|
Har beställt 2 styck SWS från pimpmysound.de Fick ett mail att dom var slut, när jag frågade om har ville föra över mina pengar som jag hade betalt i förskott sa han att jag skulle skicka mina kontouppgifter. Efter det blev det tyst, tror jag har blivit lurad! Så än så länge vill jag varna för att handla hos pimpmysound.com. |
|
|
Update: Nu finns inte sidan längre heller :-( |
|
|
Sidan funkar för mig... Länk |
|
|
Ja jag vet, nu är sidan uppe igen. Vet inte vad det var för fel igår! Men faktum kvarstår att han inte svarar på mina mail :-( |
|
|
nej, du har inte blivit lurad. högtalarna kommer första veckan i november sa han, och jag har haft ständig mailkontakt med honom. killen har varit rätt snabb på att svara annars. men han sa de, jag kommer nog inte svara på mail så mkt nästa vecka, men försök föra över pengarna i slutet på veckan så dom kommer lagom till första veckan i nov,. jag känner en kille som handlat på pimpmysound också, just sws-8. så just nu intalar jag mig själv och all annan fakta att jag inte kan blivit lurad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.