|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| fredo: nja, jag förstår mig inte på sånna mellan alternativ, antingen 116i eller 135i alt. 116d eller 123d;) | |
| qbone: så för dig är det allt eller inget haha | |
| bmw_jerry: naturligtvis:P det gäller allt, bilar, prylar och flickvänner;) | |
|
Tycker 135 coupe är vidrigt snygg! Går som ett spjut oxå. Här några bilder på wheelsto's pimpade 135i Coupe Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Leonid: sjukt snygg :D | |
|
synd att dom bytt ut dessa fälgar mot några mindre attraktiva Volk. för övrigt Mycket bra företag och mycket trevliga! |
|
|
1serie Coupé var förvånandsvärt vanlig i Tyskland med tanke på att den skulle vara en flopp, de var ju överallt, frågan är om E82 var vanligare än E92 där? Personligen tycker jag det är synd att det inte går att få 6cyl diesel i 1serie, känns snikigt med 4cyl, precis som att 7serien inte går att få med V8 Diesel längre, tur att det går att få 130i/135i som är hyfsatt snåla. Stephan |
|
| stephan735i: ja en 135d skulle smaka mumma :D tror att en sådan hade blivit en trimfavorit och då även relativt vanlig i sverige :D | |
| det värsta är ju att man skulle dra ifrån 135i:orna med en 135d:D men tanken har slagit mig om och om igen! | |
| Håller med de som tycker att flopp är ett för starkt ord för denna bil. Förklaringen ligger nog mer i dels priset men också modellen som sådan, dock om man gillar coupé som biltyp är det en ypperlig bil. Att den skulle vara opraktisk förstår jag inte. En bil med dess prestanda plus ok baksäte och bagageutrymme är ett perfekt val för två. Har varit på långresor med min bil och det är hur härligt som helst. | |
| har någon information om hur bilen säljer utomlands?? verkar sälja rätt bra i usa i alla fall! | |
| tråksverige. alla ska vara så praktiska och vågar inte sticka ut. hade haft en i garaget om ekonomin hade tillåtit. blir väl till att importera en från tyskland om ett antal år. | |
|
Håller med om att 1-Serien borde finnas med en 6a som dieselalternativ . Personligen skulle jag vilja ha en 135i/135d med 5 dörrar och X-Drive. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Alltid finns det nån som vill ha, men man måste dra gränsen nånstans. Hur många köper en 335xd sedan eller coupe? Är ju bara några tiotal kg extra utöver en 1-serie coupe kaross... | |
|
Hade gärna sett 1 eller 3-serie cab ( alt. coupe) som 5-sitsig, det har gått något j...a mode i att bara erbjuda 4-sitsiga sommarbilar..... |
|
| janih: det är svårt att få plats med 5personer när bakästet är begränsat pga caben | |
| janih: ange enfemsitsig cab är du vänlig. | |
|
Turbofever: det är precis det jag menar, inte en enda ny cab idag har 3 bälten i baksätet. Trodde att detta var ett nytt påfund, men cabbar/cupe'er har kanske alltid varit strikt fyrsitsiga?? Är väl inga problem att klämma in alla 3 barnen i baksätet, men den i mitten blir ju då utan bälte! Får kanske byta in en av ungarna vid köp ;-) |
|
| janih:precis dagens cabar och couper är idag 4-sitsiga eller 2+2 sitsiga dvs 2 riktiga säten och 2 nödsäten, se tex 6-serien | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.