|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det blir som ett gift! Dock ej dödligt. Bara kostsamt. Bra site helt enkelt. //Stefan |
|
| Jag är väldigt ny här!. Men vad jag förstår så finns det inget bättre bmw forum?, jag postar inte så värst mycket(kan knappt byta stift) men läser dagligen 2-4 timmar här varje dag :). mvh | |
|
Jag brukar kolla på autopower i stort sett varje dag. Skriver inte så mycket men läser desto mer. Jag tycker att forumet fungerar bra, sökfunktionen fungerar ypperligt. Dock är det kanske så att många trådar dör på en gång då svaret ganska ofta är: sök. Har inte haft problem med detta själv men kanske är det bra att även nya trådar ibland kan bli riktiga långkörare, även om de flesta ämnen avhandlats utförligt tidigare. Nya uppfattningar och insikter kan vara uppfriskande även i ämnen som tex. "vilken olja får tyst på tickande e30 318?". Detta kanske är en bidragande orsak till att användandet minskat om så är fallet. / Mats |
|
|
Kollar på autopower flera gånger om dagen...Har det som startsida också och brukar fastna nästan varje gång jag öppnar webbläsaren. :-) Det kanske inte startas lika mågna trådar men som tidigare inlägg påpekar så är databasen otroligt stor redan med ofantliga mängder kunskap om BMW. Det är bara att söka så hittar man det man letar efter. Bättre BMW sida finns inte. BMW 4 Life |
|
|
Det kanske är dags att spalta upp tex 3-serien i E30, E36, E46 och E90? Jag undviker att gå in på den sidan, trots att jag är intresserad av främst E90. Anledningen är att det främst står om tex hur man lagar elhissarna på en E30 eller hur en importerad E46 ska rostskyddas bäst. Det finns helt enkelt för mycket ointressant. Kan tänka mig att det blir samma röra i 5-serieforumet. Sen kanske man ska ta och lägga alla gamla inlägg i ett "museum", dvs att infon finns kvar men att det inte ligger i forumet. Man startar sas om forumet från noll. JAg vet att det finns de som är ultrakå*a på ANVÄND SÖKFUNKTIONEN, men då har man kommit från idén med ett forum och man kan lika gärna läsa en tidning. Själv var jag mest aktiv när jag skulle skaffa min BMW för två år sedan. Nu när det börjar bli dags för byte så har jag vaknat till liv igen och kollar markanden sas. "Dessvärre" så blir det iofs inte en BMW denna gång:) |
|
| Continental: Audi A4 Allroad är inte ett dumt alternativ, skulle själv kunna tänka mig en A4/A5 Quattro! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.