|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Re:Fedorov Ser att du har en 05:a, har du köpt nya RF däck till den? Om, hur går den, är de nya däcken bättre avseende spårning o stötighet, märks det ngn skillnad? Mvh Johan |
|
|
Passo: Jag har sålt 325:an...kan ej uppdatera min signatur eftersom jag inte är pro-medlem. Jag kan dock dela av mig av mina erfarenheter: * 325:an hade RFT-däck (18"-fälgar) då jag köpte den och det enda jag reagerade på jämfört med tidigare bilar var spårkänsligheten, tyckte inte den var särskilt stötig annars. Köpte dock nya däck till den som inte var RFT och då blev bilen något bekvämare och mindre spårkänslig. * Nu har jag en 335:a coupe med 17"-fälgar och RFT-däck och denna är mycket hårdare och stötigare än 325:an men känns mer exakt i styrning och allt. 335an är mycket mer "tight" och sportig i känslan än 325:an men det är ju så det ska vara. Skulle inte rekommendera 335:an till någon som är ute efter komfort i första hand. |
|
|
Fedorov: Gå in här Länk -------------------------------- //Lövet |
|
| Ok Fed.. Skall byta snart och har läst på forumet, i annan tråd, att nya RF skall vara bättre (läs mindre stötiga o spårkänsliga) därav min fråga. Först skall ju d-däcken på så jag kan fundera till i vår. Mvh Johan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.