|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kan bara säga att hade jag råd stod den hemma hos mig. Polisradion i bagageutrymmet är USP (Unique selling point). Mats H |
|
|
Denna är mycket intressantare än den guldfärgade på alla sätt. Intressant vore att veta hur mycket pengar som bilen betingat de senaste ägarbytena, misstänker starkt att det rör sig om väsentligt lägre priser... /Johan |
|
|
Sätena i Polaris bilen såg fina ut. Dessa skulle jag kunna lägga ett bud på. För visst är det väl troligt att denna bil även kan säljas i delar? :-) (Skoja bara..) Det är nog så tyvärr att just denna modell skulle bara inbringa gissningsvis ca 10% av det begärda priset vid försäljning i delar. Ok, kanske något mer. VIN-numret är ju värt några kronor också. |
|
| inte äkta men ändå: Länk | |
| Ja om man inte är så kräsen med äktheten så är den perfekt, riktigt billig mot en äkta och den ser ju helrätt ut. | |
|
Den vita på annonsen i Norrtälje är i mycket fint skick. Intresserade lär inte bli besviken och det är förmodligen väldigt svårt att renovera en bil till samma skick för mindre pengar. /Johan |
|
|
Fejk-CSL går bort, vem vill ha fusk? Är det inte äkta är det ju bara larvigt. En dyr CS, köp en fin CSi istället. /Mats |
|
| Visst är CS'n fin och som det verkar bra renoverad. Nu är väl det tyvärr så att värdet på ett riktigt CSL VIN-nummer ligger på ca 100-150KSEK. Räkna av det och du får ett bättre riktpris på denna bil. | |
|
Går att köpa en äkta CSL för under halvmiljonen idag? "Fusk"-CSL:n har jag sett i verkligheten, en riktigt fin bil som inte går att skilja från en äkta om man inte kollar chassinumret. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
En äkta CSL för under halvmiljonen, ja då får du nog en 2285 bil som är extremt lättad i hjulhus och torpedområdet, men det faller kanske någon i smak det med? /Johan |
|
| Ja, hellre det än en fejkbil. Helt klart. | |
|
Läser i senaste numret av Classic Motor om en svensk CSL som sålts på auktion i London för ca 500,000. Det torde väl ge ett ganska bra indikation på dessa bilars värde. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Intressant, undrar just vilken av CSL:erna det rörde sig om, rimligtvis inte någon av de bättre om inte säljaren var i akut behov av pengar. Johan |
|
Lasseman3 |
Bilden i Classic Motor visade en guldfärgad CSL med regnr NFTxxx. Mvh /Lars |
| Kan det vara samma ceylonfärgade CSL som bjöds ut i Eskilstuna för närmare miljonen? Det är den enda ceylonfärgade jag känner till om det inte importerats någon det senaste året? Johan | |
| Kan det vara samma ceylonfärgade CSL som bjöds ut i Eskilstuna för närmare miljonen? Det är den enda ceylonfärgade jag känner till om det inte importerats någon det senaste året? Johan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.