|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej ! skapade tråden för att prata om träffen många 335i hade 20 September! Lite video här: <object ><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" ></embed></object> | |
| Länk | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Enrico Du är så skön mannen!! God bay my friend....heheheh grymm kamera man BTW som ser till att allt går rättvis til!! |
|
|
Kanonklipp!! Sjukt imponerad över en del 335or att dom kan gå bättre än GT3RS och nästan jämnt mot E60 M5! Keep up the good work. Dock tar Golfarna priset :) |
|
|
Halloj! Riktigt roligt att få komma på eventet med alla vassa bilar, det gick över förväntan, men hoppas att det blir fler tillfällen att ses till våren. Mvh |
|
|
Nån som har film på min bil? =) |
|
|
Det var otroligt roligt i söndags=) Den svarta GTIn var sjukt snabb (körde aldrig mot din Semaga) dom måste ju spöa R32 rejält, taskigt av lillebror :P Häftigast var så klart M3 E30 med S85maskin, hakan föll ner. Skojigt att E34 M5 Turbon var dagens snabbaste bil, E34 är underbar. Hoppas få ihop en mängd E34:or till våren, alla varianter av M5 speciellt, vill ju köra mot M5 3,6. Mvh Stephan |
|
|
"Häftigast var så klart M3 E30 med S85maskin" "Skojigt att E34 M5 Turbon" Film? mvh/ Anders |
|
|
Ok, jag hittade en :-) Länk mvh/ Anders |
|
|
Rians (den svarta) och min går riktigt jämnt, det är ju samma mods gjorda på bilarna. :) En liten snutt när jag kör mot Maseratin på 390hkr: Länk |
|
|
Det var ett riktigt kul event! Jag filmade mest med Enritas bil, men fick sitta bredvid i E60 M5:an när han körde mot enrita´s 335:a.. Jag filmade också en kort snutt där E60 V10 mappade M5:an skulle köra mot vipern, men BMW föraren missade en startväxling och vipern slog av efter att ha missat 2-4:an växling (såg det ut som). Efter det så stack vipern j*vligt snabbt från platsen utan att att "vi" fick chans att erbjuda omstart/omrace. Både jag och M5 föraren var rörande överens om att en omstart skulle varit det enda rätta eftersom båda missat.. M5:an starten och vipern en växling Nåja.. Skitbra event anordnat av Gustav var det iallafall! Nästa gång tar jag med hojen som "chasebike". //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Verkade även iår varit ett mycket trevligt event, hade fullt upp med barnafödande så var tvungen att tacka nej. Är det någon som har film på den omtalade E34:an med 1000hk? München |
|
|
Jag har en någonstans.. Dock filmad från sidan precis i starten.. Det small till, sen var han borta. Sjukt bra drag. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
amullo: Ser fram emot att du letar i arkiven :) München |
|
|
Ville köra re-race mot Vipern men då hade han ju dragit... Jaja får bli nästa år! Kanonklipp i tråden förresten. |
|
|
Skall försöka få upp den ikväll. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Hoppas det kommer upp fler filmer från eventet, tex när man kör mot den vassa M5an med supersprint avgas, chip mm och mot nya M3an, vore roligt att se. Tack Mackyfr för en schysst film. :):) |
|
| Länk | |
|
Härligt! Vilket fint bygge! mvh/ Anders |
|
| Hoppas det blir fler gånger nästa år då jag missat detta helt .. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.