|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Red flag! | |
|
Undvik detta är mitt råd. |
|
| Skulle du köpa en bil i Sverige av en person som inte står som registrerad ägare på bilen? | |
| Den bilen ska du undvika. Ägaren måste vara med vid avregistrering annars ska du inte göra deal. Skit i den bilen och leta vidare. | |
|
Är priset på bilen väldigt förmånligt eller ligger det i nivå med andra 330D? Den senaste vändningen i dramat med säljaren bortrest till annat land ger direkt lite varningssignaler... ___ //Ulf |
|
|
Låter som många andra lurendrejerier med England inblandad på något sätt Skulle aldrig våga den affären själv så mitt råd är leta vidare !! Luktar skumt lång väg |
|
|
Jag har varit skeptisk till detta från allra första början och låter det för bra för att vara sant så är det nog oftast så. Det blir till att leta vidare. |
|
|
Frågar igen...var priset väldigt bra jämfört med andra likvärdiga vagnar? Har du en länk till annonsen? ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Annonsen är borttagen nu. Han skulle släppa den för 21 000 euro en 330D touring med m-paket o 8300 mil på mätaren. Direkt billigt tyckte jag väl inte att det var j'mfört med andra bilar. |
|
|
Billigt eller ej är svårt att säga eftersom du inte anger årsmodell. Man kan ju också undra varför annonsen är borttagen... ___ //Ulf |
|
|
Det är en 06:a. |
|
|
Länk -------------------------------- //Lövet |
|
|
Han verkar ha bytt in den? Dego motors har funnits ett bra tag, gå in på Anbieter: Händler bei mobile.de seit 05.11.2002 Länk |
|
|
Det är väl inte den bilen dom säljs av Dego...Milen stämmer inte. Tror inte någon av dessa är den aktuella bilen utan Andreas ville nog bara visa prisbilden. ___ //Ulf |
|
|
Jupp. -------------------------------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.