AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.788

hur mycket ska man betala för en 325 06' ?

Sida 1 av 2
Hej,
Jag är intresserad av denna bilen Länk
Undrar hur mycket man ska betala för den?
Tack så mycket !
Verdi
Tänk dig för vad gäller stolarna. Jag byter nu efter bara 3 månader till en likadan som jag har för att jag tycker att standardstolarna är kassa. Tycker de är lite för mjuka och svampiga samtidigt som jag får dåligt stöd under benen eftersom jag har relativt långa ben.
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
Fast det sämsta med stolarna är att det fattas svankstöd! Nej leta efter en med sportstolar istället så slipper du ångra dig efteråt och börja fundera på sportstolsinstallationskostnader och allt trubbel det medför.. :)
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Tycker den här är betydligt bättre prissatt!
Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Sportstolar och läder saknas. Inget att satsa på.
Sl
1.146
Slippy
M3 touring comp 2025

Håller med martin den verkar ju 100ggr bättre, tycker den du länkade till såg allmänt trist ut.

/C

Sl
1.146
Slippy
M3 touring comp 2025

Hehe, martin länkade du till din egen ?????

Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Ja dom stolarna ska du INTE ha.
Satsa på en med sportstolar o hällst skinn.

Men tyvärr så e det dom tråkiga stolarna i dom flesta.

Varför snålar man på något sånt viktigt när man beställer en sådan dyr o fin bil ny???

Verdi
Hämtade min nya 320d igår med sportstolar i halvskinn och M-sportratt. En oerhörd skillnad. Man sitter som en kung och ratten är underbar att hålla i. Det är som en helt annan bil. Jag är supernöjd!
Hej, vad tycker ni om den här Länk
Tror ni de kommer släppa bilen för 175 tusen?
Tack på förhand !
Hej, vad tycker ni om den här Länk
Tror ni de kommer släppa bilen för 175 tusen?
Tack på förhand !
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Köp den direkt för 175'!!
Verdi
Nu börjar det likna nåt. Snygg bil!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Nej, jag tror inte alls att de kommer släppa den för 175'. Kanske 190'. Det är extremt sällan man kan pruta så mycket hos en sådan handlare. Ofta vill de hellre låta bil stå länge i hallen för att sedan sänka den på egen hand om den inte går iväg. Hur länge har bilen stått där?

--------------------------------
//Lövet
Verdi
Precis. Glömde säga. Får du den under 190' så är det jättebra. 175' är nog bara att glömma. Får du den för det ska du nog tacka nej för då är det nåt skumt med bilen och de vill dumpa iväg den. :)
Tack för alla svar,
Andreas : Bilen har stått där sedan 2009-05-07 (4 ägare). Kan man ta reda på alla ägaren via Transport Styrelsens hemsida?
Undrar om bilen är i fin skick och fungera bra? Om det nån som bor i närheten så är ni vara snälla att kolla bilen åt mig. Det är 38 mil för mig att åka dit.
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
...men tycker ni verkligen det skulle vara så svårt att få den för 175000?
Det kan ju hända att dom har en lägsta gräns på just 175 och tar budet efter lite bollande..
Och varför skulle det vara nåt skumt med den isåfall Verdi?
Jag tycker mig ha sett några stycken i det prisspannet på sistone som inte direkt försvunnit med blixtens hastighet från till-salu-marknaden

Frasse
Verdi
Äh, jag har inte koll på hur de brukar stå. Men om det finns lika bra bilar för 175' så varför bjuder du inte 150' för en av dem? :)
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Men jag är inte intresserad av just en sån nu...men det var väl inte det det var frågan om?

Frasse
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Frasse: Ren erfarenhet säger att det svårt så in i helsike att pruta bort 25.000 på en bil i den prisklassen. Detta är en liten handlare, ingen märkeshandlare, så marginalerna de har på bilarna är mycket mindre.

--------------------------------
//Lövet
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Visst kan det vara så Lövet...men det beror ju på vad deras smärtgräns är...och hur gärna dom vill bli av med den...och det kan ju hända att dom inte går ner en spänn heller...men man måste ju prova om man vill ha en sån?

Frasse
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.