|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
montecarlo ser fantastisk ut! någon som sitter på en bild sida vid sida med estoril? håller med MA om njurarna och de svarta fälgarna dock. hade velat se total helläderklädsel med övre i-panel, alcantaratak och en helt ny fälgdesign för att det ska kännas som en riktigt exklusiv "edition". |
|
| tror jag måste spy nu.... | |
|
Köper man en gul bil så kan jag nog med fog påstå att den inte håller samma andrahandsvärde som en med mera "normal lack".. Tycker iaf det finns en sådan tendens på dakargula M3 E36. Men visst, ser väl inte helt åt h-vete ut på en ny M3:a för vissa, men andrahandsvärdet sedan...oj oj.. Mvh Janne. |
|
|
Bara för att vissa inte gillar färgen så tror jag inte andrahandsvärdet sjunker. Jag ogillar starkt silver t.ex men de ligger ju i samma prisnivå. |
|
| Eller så gör man som de i Tyskland o köper en grön (=mest impopulära färgen där) 911 Turbo bara för att visa att man har råd att skita i andrahandsvärdet.. :) | |
| GT3 RR är ju underbar! | |
| GT3 RS`skulle det stå | |
| Ja! Men nu menar jag snarare mossgrön metallic... :) | |
| bmw_jerry, udda med "Carbon Structure Leather" de var inte spec snyggt i alla fall. hade vart snyggare med riktigt kolfiber som har lite mattare finish! | |
| Länk frozewn grey även till m3:an | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.