|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Plötsligt händer det. Det sticker ut om ni frågar mig som gillar udda färger. BMW CS #1812 |
|
| riktigt riktigt snygg:D älskar dakargul men skulle vilja ha den orginal istället för tonade backljus och en massa annat:P | |
| Not nice. Men väldigt "M3 E36-retro". | |
| Ser ut att ha en icke orginal baklucka om jag ser rätt. | |
|
Klart ok i mina ögon! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Nja.. alldeles för blek färg. Det ska vara mer styrka i det gula.. tycker jag iaf /Jonas |
|
| Ser ut som en liten honungsburk tycker jag... INTE snyggt! | |
|
Trevligt med Individual Dakargelb II är en härlig färg, på E39 M5 mitt andra val efter Estorilblau. En Estorilblau M3 E90/E92 vore skojigt att se. Stephan |
|
|
Monte Carlo Blå är rätt nära Estoril. Länk |
|
| Smaklöst, ser billigt ut i mina ögon. Clownfärger passar på Polo och Ford KA. | |
|
Fantastiskt snygg! |
|
Buspelle |
Superläckert! Porsche har för övrigt en gul färg som inte är helt olik Dakar. |
|
Jag tycker att allt som bilen utstrålar i form av kraft och elegans skär sig ganska rejält med en sådan färg. Gul kan vara snyggt, tex E46ans Phoenixgelb eller Lambofärgerna. Dakar känns bara som man druckit för mycket kaffe.. |
|
| Personligen föredrar jag vit på M3 E92. Men tycker att Dakar är en klassisk M3-färg. När den kom, tyckte man ju att den var riktig häftig. Sen blev den lite ute utöver 90-talet och början av 2000-talet. Men idag är den ju lite tillbaka igen. Har sett några riktigt fina orginala M3 e36:or i dakar dom senaste par åren. | |
|
Länk vr ju mycket snyggare som orginal i dakargul elelr vad säger ni??? |
|
| Länk här är även m3:an i phoenixgul .. riktigt snygg måste jag säga :D | |
| Länk hittade även en i laguna seca blue :P | |
| Lite svårt att jämföra dom 2 Dakargula, då det är olikt ljus. Jag föredrar helt klart kromade njurar. Men tycker ju att IND M3:an ser riktig elak ut. | |
| Länk montecarloblue ..tycker att färgen är riktigt snygg och påminner väldigt mycket om estorilblå | |
| Gillar Monte Carlo Blå, men inte dom svarta fälgarna. Föredrar även kromade njurar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.