|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om nya Mercedes SLS-AMG? Länk | |
| ganska snygg.. tycker dock att fronten borde fått lite rundare design för att passa in med resten av bilen.. dock så är orginalet mycket snyggare :D | |
|
Grymt fräck! Gjorde sig i mitt tycke otroligt fint i silver, Mvh Johan |
|
|
En av de snyggaste nya bilarna jag har sett. Tycker faktiskt den ser bra ut från alla vinklar. Precis rätt mängd retrolinjer i designen. VILL HA! MVH Stenis |
|
|
Oerhört läcker som får en att tänka på klassikern Gullwing. München |
|
Scheckheft |
fronten är inte riktigt min smak, ska vi jämföra nostalgikänsla tycker jag att z8 lyckades bättre Länk Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
| Tycker nog bakdelen var lite för kort och tråkigt alldaglig. Saknar oirginalets utsträckta linjer baktill. Och ett bakre sidofönster. Men framdelan var helt ok. | |
|
Har man ca.2 mille så kan man köpa en replika av Mercedes Benz SL300 Gullwing Länk |
|
|
Länk Grym. |
|
|
Tycker MB har mkt fina modeller...tycker BMW har blivit tråkiga. |
|
|
Hade hellre sett en modern tolkning av C111. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
C111 var endast en konceptbil. Jag tycker att SLS-AMG blev lyckad, i synnerhet fronten ser snygg ut. |
|
| Superläcker, förstår bl.a att måsvinge dörrana är en av poängen, men f** så opraktiskt | |
|
Tycker fronten ser ut som skit. Var hämta dom inspiration till dom lyktorna? Toyota Celica? Merca har jag tappat mycket för dom sista åren, fattar inte vad dom håller på med. Ex. nya e- klassen, vad tänkte dom då? |
|
| Tvärtom, Mercedes har höjt sig ordentligt på senare år inte minst desigmässigt. Jämför bilarna som kom för 5, 6 år sedan och de som kommer nu, de nya är i en klass för sig. | |
|
Får säga tvärtom igen då. Föredrar nog deras modeller för 5-6 år sen, designmässigt. De nya ligger absolut i en klass för sig men inte i någon positiv anda. Japaninspirerade och plastiga. |
|
|
Plastig? Bah, snarare de äldre var plastiga. Själv har jag haft några Mercedes och plastdetaljerna tappade färg (färgen lossnade) på samtliga på tal om plastiga. Det har Mercedes dock förbättrat på sina nyare bilar. Tycker du verkligen att dessa är snygga? Länk Länk I jämförelse med exempelvis den här modellen. Länk |
|
|
Synd att den inte blev mer lik än den på de bilder som cirkulerade från början, den var snyggare. Riktigt j-kla råläcker t.o.m. Länk Därmed inte sagt att den nya är ful, men jag tycker lyktorna i fronten var mindre lyckade och den kunde även varit lite bulligare som originalet, eller för all del som på de gamla konceptbilderna. ------ BMW CS #04839 |
|
|
W210 Länk och W202 Länk är snygga. Allt är en fråga om smak och alla har inte samma smak tack och lov. |
|
| EDIT. Äh det skulle ju vara W203 inte 202 sorry. | |
| W210 är bland de fulaste bilarna Mercedes tillverkat någonsin. Ser ut som en potta med hjul. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.