|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Blev lite sugen på denna M3:a, men bilderna stämmer inte överens med texten. T ex skriver han att interiören är helskinn Zimt, men på interiörbilden är det svart skinn. Han skriver också att den har H/K-anläggningen, men på bilden saknas H/K-skylten framför dörrhandtaget. Tänkte att han kanske har lånat interiörbilden utan att tänka på missarna. Anledningen till att jag tar upp det är att specen är precis vad jag letar efter, och hoppas därmed på att bilderna är lånade. All info om denna bil mottages med största tacksamhet! //D | |
|
Vissa tror att zimt = skinn medans det är cinnamon(kanel). Zimtinredning enligt vissa är skinninredning. H/K tror också de flesta är standardutförande, killen kanske inte har så bra koll på vad han äger för bil :) |
|
|
Nej det verkar ju inte så, ifall det är hans på bilderna. Såg att den är importerad i maj 2009, så han kanske inte har hunnit lära känna kärran. :) |
|
| Det finns ingen länk till anonsen. | |
|
Oj oj, sorry! Vilket amatörmisstag av mig, här kommer den: Länk Kan den vara krockad också? Tycker den verkar ha ett ojämnt avstånd mellan huv och höger framlykta. |
|
| Har SMGarna sport knappen annanstans än manuell? Det finns ett stort TOMT område där jag har sport kanppen??? | |
|
Ingen aning, vet faktiskt inte ens vad sportknappen är för något. :) |
|
|
Men helvetet också. Du hittar alltså en annons på blocket där du inte tycker att textbeskrivningen stämmer överens med annonsbilderna och gör en tråd om det!?!? Sen frågar du HÄR hur det kan komma sig??? |
|
|
Vad har du problem med Dennis82? Tråden handlar om just faktumet att uppgifterna verkar vara felaktiga. Du kanske tycker det är konstigt att jag frågar HÄR istället för att kontakta annonsören? I så fall ska jag förklara för dig att det många gånger finns någon som varit och tittat på bilen i fråga. Eftersom jag inte tycker om att ta upp varken min egen eller annonsörens tid om jag inte vet om bilen motsvarar mina krav, så vänder jag mig alltså hit först. Försök hålla dig till ämnet nästa gång du ska lägga dig i en tråd! |
|
|
Forelli: Placeringen på SPORT-knappen är kanske olika beroende på utrustning. Fattas bilen t.ex H/K som denna bilen verkar göra så bör SPORT-knappen få en annan placering ju. Skulle tro att knapparna i bilen är följande: [Stolvärme] [DSC] [RDC] [SPORT] [Stolvärme] // Daniel |
|
|
Med mellanrum då mellan SPORT-knappen och Stolsvärmen. // Daniel |
|
| Spajjjs: Korrekt, knappen näst längst till höger är om du valde till gardin till bakruta :) | |
|
Phoenix: Då var det den knappen jag saknade i min M3a jag hade innan :) // Daniel |
|
| Yes, jag hade alla knappar i min men använde aldrig elgardinen i bakrutan. | |
|
Det är nog bara en naturlig skuggning mellan huven och höger framlykta :) Ser iaf ut som det! // Erik |
|
| Huven sitter som den ska, annars hade den inte suttit jämt med skärmen. | |
|
Spajjjs, Phoenix M3, tack för att klara upp det! Då är det väl klart att bilen i fråga inte har HK. Gällande elgardinen, har tänkt man skulle kunna fästa upp en "rolig" text tex. "you loose :) " på den som sedan utvecklas när man rullar upp gardinen. Int så mycket annat vettigt jag kan hitta på att göra med den... |
|
| Forelli: Klockren idé! :) | |
| Haha fan vilken grym idé :) | |
|
Gällande gardinen Länk :D Han har kanske lite kaxig text, men kanske en smått rolig en med temat att man är före skulle passa |
|
|
Det räcker att hissa gardinen utan text för att "trigga" den som ligger bakom, sen är det skönt solskydd med gardiner, bilar i södra Tyskland har ofta gardiner av 9st E32/E34 har endast en saknat gardin i bakrutan, även om en av dom nuvarande har en eftermonterad. Rekommenderat tillval, mycket mycket trevligt:) Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.