|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Transocean |
Fan, köpte mig en idag! |
|
Bra krocksäkerhet!: Länk Mvh |
|
|
Var inte ledsen den går att sälja ! Skämt åt sido min syster har en C5 kombi och är jätte nöjd med den man åker också bra i den eftersom jag åkt med dem. Har inte haft några speciella problem för utom servicar på den sen tror jag inte att man kan bygga direkt dåliga bilar idag och komma undan med det. Konsumenterna skulle ratat bilen sen fanns den inte mer märket har ju funnits i väldigt många år Grattis till bil köpet och lycka till Ha de T |
|
| Den är snygg! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den har fransk komfort. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Priset! | |
|
Dom har väll några snygga färger ;) |
|
|
Den är jäkligt snygg! :) // Erik |
|
Gemini__ |
Ja, den ser faktiskt riktigt fin ut. Tror nog det är lätt att trivas med en C5:a, lycka till. =) |
|
Har allt utom.... "DET" |
|
|
Om du köpte en idag kan väl du berätta något positivt om den? |
|
| Kvalitetskänslan har blivit bra. | |
| Kör själv en i tjänsten och är mycket nöjd, mellandieseln med ca 140hk och automat. Gått snart 4000mil utan problem. Komfort som man saknar så fort man kör/åker i de flesta andra bilar. | |
|
Frugan hade en som tjänstebil, funkade perfekt bekväm och billig. Numera tillbakalämnad pga bytt jobb. Men automaten var ett riktigt bottennapp. Fransoserna kan inte göra bra automater. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Grattis! Kör en C5 140hk diesel automat och växlingarna märks inte om man inte tittar på varvräknaren. Komfort JA Sportig NEJ. Fast jag är part i målet då jag säljer Citroner ;D M V H Stephan |
|
Verdi |
Tycker den ser tysk ut. :) |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Funkar den lika fint som min mors Peugeot 605 -98 gjorde så åker du utan problem i den bilen i tio år. Vi hade inga reparationer endast servicekostnader. Den absolut bästa bil vi haft. Med andra ord kan du skrota den då och köpa en ny efter 10 år. Ska du ha samma ekonomi i en Bmw eller annan dyr bil måste du nog köra och vårda den i 25 år hehe |
|
En förbaskat bra bil på alla punkter! Pappa har en 2.0 Bioflex 140 hk som nu har gått drygt 2000 mil, har inte strulat på något sätt och är ett under av komfort. Inte lika rymlig som förra generationens C5 som jag själv kör, men på övriga punkter slår den min på fingrarna. Dessutom är den så sjukt snygg! En C5 Tourer Exclusive med nya 3-litersdieselsexan på 240 hk och extra allt, ja tack! /Masten |
|
|
Peter Haber körde C5 i Hamilton filmen. Detta kan du lägga i lådan bra att veta : ) |
|
|
Exilim: Det gjorde han inte, däremot Citroën XM (som för övrigt är enormt mycket coolare än C5!). /Masten |
|
|
Min f.d. sambo köpte en Xsara. hon heter Sara.... Den är INTE coolare än XM, C5 eller DS ens ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.