|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Kom gärna med synpunkter på skrället! -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? | |
BMW... |
Ja igentligen så är jag inte mycket för kjolpaket och dylikt, men din bil såg ju riktigt bra ut! |
|
Man tackar så mycket! -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? |
|
gagge |
den va riktigt fräsh... |
gagge |
va kosta bakkjolen??? |
|
snyggt koncept, nästan identiskt med min (Zeemax bak Seidl fram)....fast jag valde att sätt på cup speglar lackade listerna i bilens färg sen tog jag Riegers kjolar dessutom passa jag på att fälla in //M 3 E46 gälar i framflyglarna ....samt en hel del annat kul gjort me den....om jag bara kunde få tillbaka den från mappning nu så jag kunde ut och glida lite....eftersom du åxå bor här istan lär vi kanske se varandras bilar nån gång.. hare bra/Robban |
|
gagge |
va kostar zeemax bakkjolen?? |
|
Tjena!! - gagge Bak kjolen gick på ca 4800 på bildelsimporten som ligger i uppsala, minus är dock att dem tillverkas endast på begäran ( i england )och det tar ca 1 mån för att få den :-( annars är passformen 99%! -Robban Klockrent! En tvilling... Sidolister skall lackas i bilens färg i nästa vecka, sen det där med m3 gälar har man ju tänkt på också... men är lite tveksam. Vad sägs om att låta Bilsport göra ett repotage om ZRS tvillingarna? :-) Hade! Mvh/eNiSiS -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? |
|
| Riktigt snygg BMW enisis....jävligt snygg | |
|
Har du bestämt dig för att ha kvar den här bakkjolen nu eller ska du byta igen. Ps.Jag skulle vilja få tillbaka min baslåda snart. Mvh Johan |
|
|
-fartfylld! Tackar!! -Johan vi får se... det här är ju den 5:e bak kjolen nu.. så jag lungnar mig nog till nästa sommar, jag dyker förbi o lämnar baslådan på tors. Hade/ eNiSiS -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? |
|
|
Claes du kan väl ringa mig. Jag har tappat ditt nummer. Mvh Johan |
|
[Qvickeen] |
Måste bara säga... Snuskigt snygg bmw du har! Såg as fint ut med det där kjolpaketet!... Keep up the good work SeeYaa Q |
| Där har du lyckats bra måste jag säga! Skitsnygg :) | |
| Den e jävligt fräsch, såg den utanför Cardesign förut | |
|
Vart finns bilderna om man får fråga?????? Mvh Johan |
|
|
Ahnmarker: I galleriet. Länk |
|
|
-Quicken -BMWCoupe -Marcus Ja... va ska ja säga, trodde aldrig att den skulle få så pass bra recentioner av inbitna bmwpower medlemmar som ändå sett det mesta.... Men ja tackar!! -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? |
|
|
jasså så du brukar hänga på VanadisCardesign du.....hehe får väl återkomma om det där med repotage i "spoilernytt" vore kul i.o.f.s min kärra ligger åxå i galleriet nu blev den "ZRS" stylad men jag har inte hunnit uppdatera med nya bilder och text ännu, det kommer.....den var faktiskt "rätt" snygg redan före det spåra ur helt med spoilers och allt annat man bara måste på och i bilen....du vet säkert hur de är... ska du till Tullinge på Lördag eller??? Länk mvh/Robban |
|
|
Tullinge? Japp.... ska göra ett desperat försök att ställa ut bajsburken åxo. Kommer antagligen hamna på sista plats, men det ska nog bli kul ändå. Hurru!! det var ju ingen tråkig bil du hade!! Din piskar min hur lätt som helst :-( -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? |
|
|
mmmm den e okej!!kanske jag kommer åxå !!!om de e klart me mappningen....har lite strul me tomgången just nu ska väl kanske lösas inatt,hoppas jag kanske vi kommer på delad sistaplats....hehe..köpte du nitrot på Vanadis eller...har handlat EBC groove disc skivor och greenstuff belägg samt en hel del annat där.. mvh/Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.