AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.258

Köpa Bmw 528i E39

Sida 2 av 2
Ser fin ut den där svarta MEN,har haft två svarta bilar och Aldrig mer!!Man tvättar mer än kör.Sen syns minsta lilla repa på en sådan färg.
ka
1.393
kamel2
Bmw M135ix VW Passat GTE
Bmw 535ix GT såld
Bmw 525i E61 såld
Bmw 525i E39 såld nu skrotad
Bmw 328i E46 såld
Bmw 316i E46 såld
Bmw 316i E36 såld
Bmw 528i E28 såld nu skrotad
En klassiker att man inte vill ta en bild där det framgår hur "sliten" förarstolens vänstra kant är.

Tror inte stolen är värst sliten med dem milen.Har tittat på andra som rullat mer med intakt stol.
Så det är nog inga problem,även det minsta problemet.Rost är Nr1
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Den grå touringen i Borås ser väldigt fin ut. Priset är väl förhandlingsbart utan byte oftast.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Det blev denna !!! Vet inte varför men ser riktigt tråkig ut på bilderna.Riktigt fint skick är den i iaf.Ingen rost bara Yterst yterst " få små bubblor vid tanklock.Annars helt felfri.Så jäkla glad att jag inte köpte kombin.
Länk

Grå Kombin i Borås ( Bilhuset ) var ROSTIG!!!!!! Massor av det också.Försäljaren förtjäna bara en grej men det var bara att avstå!
Bilen hade rost Under huven i framkant hela vägen från kant till kant.Baklucka undertkant och Under glasluckan(rätt mycket där ).Höger framdörr rost i höger nederkant.Repor!! Söndrig plast under motor /spoiler(framför höger framhjul,stort hål )
Inte alls lika fin som på bilderna.Fattar inte varför man ljuger om Skicket.Ändå fråga jag flera gånger.

Hur som helst står det nu en e39 utanför.Ville verkligen inte komma hem igen utan bil efter den långa vägen.35mil enkel vart de!
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Vad tråkigt den grå såg så jäkla välputsad och snygg ut på bildern men erfarenheterna säger att bilder förskönar ganska mycket i många fall.
Och den hade väl kanske passerat 6 årsgränsen får rostgarantin också kanske.
Ditt köp såg också riktigt fin o fräsch ut, grattis !!

Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Det är nog så att ytterst få brukskörda E39or är 100% rostfria även av de senare årsmodellerna utan det är mer eller mindre. Även om det inte syns med blotta ögat så kryper det rätt så friskt under kittskarvar mm.

Länk
2.429
Håkan Hsson
520i -99
320ci -05
Grattis! Den ser också ut att vara riktigt fin!
Kombins garanti för rost hade löpt ut.Fattar inte hur man missa att lämna in den.
Dem där bilderna bedrar Verkligen till 150%.Var helt insatt på att köpa den.

Vore kul ifall någon mer kunde ringa och fråga skicket,fråga om där finns rost!!! Han kanske säger samma sak ,Ingen rost - bilen är i mycket fint skick.
Måste tillägga att bilfirman verka inte 100% seriös.
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Missa inte den grå!
Jag såg en sån och slog till direkt, och det var tur det, för annars hade jag inte haft nån chans. Annonsen kom ut på eftermiddagen, jag ringde när den varit ute några minuter (av en slump), säljaren lovade hålla bilen till provkörning förmiddagen efter, när jag kom dit hävdade säljaren att flera ringt (kan ju inte jag kolla), men det var minst 3 samtal som jag direkt hörde om bilen medans jag var där,, sen råkade jag se hans mailbox med annonssvar från bytbil, som täckte halva övre skärmen. Han fick fler telsamtal jag ej hörde som han hävdade var på denna bil (jag var där i fyra timmar totalt).
Taskigt prutläge på en bil som var helt perfekt enligt min kravspec. Vara bara att skita i någon 5 eller 10 tusenlapp hit eller dit tyckte jag!
Dyker ju inte upp alltför många 03or med få mil och denna spec.
Såg iofs en likadan, fast automat, dagen efter, men den försvann fort.

Min har gått 8200mil tillverkad nov 2003, uttagen i december. Gav 140 inkl betald skatt, nybesiktad, nybytta bromsar+skivor bak, nya däck (dåliga vinterdäck), 1 års "antagligen värdelös"-försäkring/garanti. Kändes lite mycket, men som sagt, helt rätt bil. Det är jäkligt skönt att komma till avslut och göra annat än att vänta på att nästa objekt skall dyka upp.
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Hehe, jag missade sidan två! Sorry.
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Jag förstår inte folk som ljuger för tänkbara köpare när det handlar om så uppenbara saker! Tror dom att folk är blinda? Eller hoppas dom bara på att "den siste idioten inte är född"?

Grattis till köpet, Volvo-handlare känns tryggare än den andra uppenbarligen lögnaktiga firman.

______

Foto Länk
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Kontaktade Bilhuset ang Länk fick följande svar:

"Bilen är i bra skick .Den har lite rost på inre sidan av baklukan +under huven lite"

______

Foto Länk
Weeman ... Sjukt att han inte kunde svara likadant till mig utan fick mig att åka hela den biten i onödan.
Han missa däremot att nämna dem andra grejerna och att där inte är "Lite".
Kalle anka till försäljare!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.