|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Ojojoj! Det var nog så mina ATE-skivor såg ut innan de slog sig :-) BMW CS #1812 |
|
| Jag har en fråga angående M5 strålkastarna innan facelift. Om man ska byta från xenon till halogen.. Måste man de, precis som med facelift, byta ut hela strålkastarna eller räcker det med lampan? | |
|
Får man fråga varför du vill byta från xenon till halogen? Billiga faceliftljus i original-look hittar du nu äntligen på ex. ebay: Länk |
|
| Jag ska byta därför att jag inte har strålkastarspolning på min bil. | |
|
Måste väl vara billigare att fixa spolning till framlyktorna? Mvh |
|
| BMW tar ca 15000 för att fixa spolning + nivåreglering, därav satsar jag på halogenstrålkastare istället! Men det har löst sig nu! | |
|
Alla M5:or har väl Xenon original? Har någon bytt stötfångare och plockat bort nivåregleringen på din menar du? |
|
|
Jag tror jag aldrig kommit över 40mil till tom tank med min, har ägt den sen i mitten på juni. Kan det vara något som strular kanske? Sen så tycker jag att det är lite konstigt att när soppalampan börjar lysa så brukar det stå ca 7mil kvar till tom tank, jag har fått soppatorsk 2 gånger när den angivit över 50km kvar på trippmätarn.. :/ Är det lika bråttom till tankning för er när lampan börjar lysa? |
|
|
På både min 530 och min tidigare M5 så har jag kört ner till ---- dvs 0 km utan att få soppatorsk dock inte någon längre sträcka i detta "tillstånd". ___ //Ulf |
|
|
Vad tycker ni om utseendet på denna M5? Handen på hjärtat nu! ;-) Länk Mvh Philip |
|
|
Handen på hjärtat så ser den förfärlig ut med den huven!!!! Fälgarna är väl ok.. Sen går jag ju inte igång på chrome lister och blå inredning.. Ska du byta Philip;) |
|
|
Nej, det är ointressant när jag bytt massa delar på min redan. Tänkte mest höra vad folk här tycker när bilarna är lite "omgjorda" :-) Mvh Philip |
|
| Vad tycker du själv om bilen i fråga? | |
| Den bilen ser helt OK ut, dessutom finns ju alla originaldelar kvar så...Det enda problemet är priset... | |
|
Jag har själv chromeline och bicolour så det håller jag tyst om ;-) Frågan är bara hur mycket mer detta ex ska kosta jämfört med en original? Mvh Philip |
|
| Jag tycker ju om custom byggen. gillar "M3 bucklan" på huven men inte gälarna. | |
| Föll då inte mig i smaken alls... | |
|
Och tydligen inte många andra heller för de pengarna! Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.