|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Riktigt fint arbete! Härligt att det finns entusiaster som ger sig på sådana projekt, och bra blir det ju också! | |
|
Tackar tackar :D Det har varit ett roligt projekt som har varit mycket lärorikt. Tack också för alla tips man har fått här och på forumet i övrigt! AutoPower - Världens? bästa forum Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
Nu är bilen besiktigad och ute på vägarna på riktigt! Fick en 2a för parkeringsbromsen som var lite för slapp såklart men annars utan anmärkning =) Har skrivit lite mer i bloggen Länk Har naturligtvis också lyckats få böter men det är inte för fortkörning.. Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
Trevligt. Skoj när saker och ting går som man vill. Kör snyggt. :) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Ja verkligen! De ska jag göra =) Har gjort en liten rekond på bilen idag och lagt upp lite fler bilder Länk Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
Vad är planerna, kommer bilen säljas i närtid? Har en bekant som söker en fin e39 eller e38 med v8. |
|
|
Mjo tanken var väl att njuta lite av bilen ett tag (någon månad) och sedan sälja den. Men samtidigt beror ju det lite på om det redan finns intressenter.. Är den du är bekant med i köpstadiet nu? Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
Vet att han letar lite men vet inte hur bråttom det är, kan kolla. Har du nåt ungefärligt riktpris du tänkt dig? Fungerar allt som det ska efter din återställning? |
|
|
OOOOTroligt vilket jobb du har lagt ner.... Snyggt snyggt och åter snyggt! Real x-traktor power =) |
|
|
Gustav: när det gäller böterna för skylten.. Skulle aldrig ha accepterat och skrivit på med anledning av omständigheterna. Skriv till polisen och överklaga den bot Du fått. Den går att undanröja pga att Du i princip inte fick möjlighet att få saken prövad i rätten. Att få saken prövad i en tingsrätt kostar alltså inget.. Förstår att poliserna "jagar" skyltlösa bilar med anledning av alla "livräddare"- fartkameror alltså, men i Ditt fall fanns det ju en rimlig förklaring till varför den inte satt där den skall.. För övrigt; FIN bil!! |
|
|
Hej igen allihop! Har gjort en liten update på bloggen Länk igen efter att jag pysslat lite under veckan som gick. Har fixat LED i mina dimljus, har aldrig sett detta tidigare på någon BMW så jag skrev lite om hur jag gjorde och la upp lite bilder. P.S. BMW 540 är en underbar bil! Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.