|
Sida 8 av 13
|
|
|---|---|
|
Visst är Magnus M3 fin och en drömbil för mig mig, men JAG är inte gjord av pengar :) Lite över min budget |
|
|
Björnerhags M3:a har nog varit Sveriges snyggaste (enligt mig) när den var som trevligast: Länk |
|
michael.anki |
Den har kanske varit sveriges snyggaste,men inte nu! Bmw idag Bmw imorgon |
|
Snygg bil och otroligt snygga fälgar, något i den stilen skulle jag kunna tänka mig på 335:an. Kanske ska satsa på röd kant i stället. //Stefan |
|
|
Hallå! Är ny här på forumet, är även på jakt efter en m3 e46. Någon som har nån info om Länk Slängt in nya annonser titt som tätt, utan att sänka priset dock! MVH: Johan |
|
| Det står ju BVSA nu, osäker på om det fanns tidigare. Hänger väl knappast på priset i det här fallet - priset är redan bra. | |
| e det nån som har tittat på bilen då? vad e det för fel på den för priset e väl riktigt bra.... | |
| snålutrustad, trist färg och lite långmilad tycker jag. men om priset är rätt kan man ju lägga pengar på att foliera den i någon cool färg! | |
| Färg är en smaksak...Får nästan magont av ditt förslag. | |
|
Är bakluckan utbytt på den i Jönköping med tanke på listen över reg-plåten? ///M. Pedersen |
|
|
Trigger, det var inte meningen att uppröra någon. ;) Visst är färg en smaksak, gillar man Titansilver borde det vara relativt lätt att hitta en fin M3. |
|
|
Ingen som kikat på denna Länk Låga mil och ser ut att vara i bra skick ///M. Pedersen |
|
|
/// M ///: Den har väll legat ute på blocket ett bra tag nu, tycker att den värkar vara i fint skick, även priset är mänskligt :) Länk Denna såg rätt så nice ut oxå, dock många mil :/ |
|
| /// M ///: Stämmer bra det, den luckan kom 2003.5 i samband med faceliften så luckan är bytt. | |
|
Den Ceroz länkar till kanske är bra prutläge på. Misstänkt lik bilen i bakgrunden i denna annonsen Länk och samma namn på annonsören. ///M. Pedersen |
|
|
Kan inte låta bli att kommentera den som bjöd 50' + en Golf GTi. Bjuder man 50' under en säljarens annonspris får man nog leva med att få ett argt mail. Ur säljarens synvinkel är det ju du som är oseriös! Varför hålla på och snacka ner folk på forum för att du la ett skambud på säljarens bil och blev (bryskt) avvisad? Börjar bli trött på alla "experter" som svartmålar folk som försöker sälja sina bilar, bara för att man inte kommer överens om t ex värdet på en bil... Vid dessa inlägg är det alltid köparen som är schysst och säljaren är skurken... Gissar att det lika ofta är dryga köpare som framkallar "oseriösa" reaktioner hos säljare. ______ Foto Länk |
|
michael.anki |
Ligger mycket i de du säger weeman! Bmw idag Bmw imorgon |
| För att ytterligare kommentera budet på 50' + en Golf GTI. Om jag minns rätt så stod det väl också i annonsen att bytesvärdet var 270'. Med andra ord får man väl se det som att Golfen i ett sånt fall värderades till 220' och sen 50' emellan? Eller tänker jag helt galet då? | |
| BraveDave, jag är helt inne på din linje. | |
| Att folk envisas med detta påhitt om "Bytesvärde"... Helt meningslöst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.