|
Sida 13 av 13
|
|
|---|---|
| Phoenix M3: Det är ju visserligen sant. Men jag tror du kan bli mer nöjd i slutändan med det andra valet. Oavsett vad du väljer så är det två underbara bilar :) | |
|
Tycker denna låter väldigt intressant, Länk Köpt av porsche center, ägt sedan 2007, nya ps2, dock ingen navi... |
|
|
Även avsaknad av HK, inte fullt justerbara stolar, tråkig färg o.s.v :) Priset är bra annars. |
|
| Kan du utveckla detta med stolarna? | |
| Jag fattade inte heller. Den ser ut att ha alla knappar jag har på min och det är en jkla massa inställningar. :) | |
|
Ja, den har inte inställning av svank och sidostöden som jag hade på min förra, se länk: Länk |
|
| Intressant. Hade du H/K-ljud i din gamla M3a? Sitter små emblem på diskanterna i dörrarna... | |
| Yes det hade jag, sitter även emblem vid högtalaren vid dörrhandtaget. | |
| Jag tycker det ser ut som bilen i annonsen har de knapparna. | |
| nope det är ett plastlock | |
| Ser mer ut som en täckplatta för platsen där knappen skulle varit. IMHO... | |
| Nej det har den inte | |
|
Denna såg rätt så nice ut, funderar själv på att åka o kolla på den. Nån som har nån info om bilen? Står dock inte om det är import eller ej. Länk |
|
|
Det är väl import eftersom reg numret börjar på W....eller? Förmodligen intagen 06-07 enligt vad jag förstår Frasse |
|
| nej men 04-05 mvh :) | |
| började ju på x så runt 06 ser fin ut.... | |
|
Inte så tydligt regnr men XWW120 är i alla fall en svart M3. Import med 3 ägare i Sverige. Tillverkad 2001-10 I trafik i utlandet 2001-10-30 I trafik i Sverge 2006-10-29 6025 mil vid senste besiktning 2009-04-03 ___ //Ulf |
|
|
Mailade killen förut "Den är väl utvald och impoterad av en bekant till mig. Jag är 4:e ägaren totalt inkl. den ägaren som fanns i Tyskland." Tycker den ser riktigt fin ut, funderar starkt på att ringa upp killen för att bestämma en tid o åka o kika på den |
|
| Någon som kollat på den blåa eller silvriga? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.