AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
42.317

Omöjligt att köpa en fräsch M3 E46?

Sida 11 av 13
Sweet, grattis!
Vilken är det du slår till på om man får fråga?
Jag har ju som sagt fått ett par svar via min köpesannons här som jag inte hunnit kolla på ännu bara.

Det är den här jag ska titta på imorgon om jag lyckas få till det med jobbet.

Länk
Men Filip, den är Titansilver =)

Micke

Länk
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Min m5-2003 e titansilver.....

stilrent o lätt o hålla rent!!!
Ser riktigt fin ut!
Inte så illa med silver, nu får du ju i alla fall manuell. :)
Jag vet Micke :)

Där fick man tillbaka :)

Nu går skick, mil, ägarantal före allt :)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

den svarta 06:an i Blekinge kikade jag på häromdan! han får nog justera ner priset ganaska kraftigt om den ska bli såld....

jag fick krypa till korset o handla en med sMg låda till slut...men det ångrar jag inte en sekund!!!

Någon som har kikat på denna?
6400mil
sv-såld
4 brukare (6 ägare)
sen trodde jag att den lätt skulle bli såld för 220tusen, men nu har han sänkt den till 205?

Tankarna går såhär "vad är det för fel på bilen, delvis pga priset och att han inte blir av med den"

Länk

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Färgen?

--------------------------------
//Lövet
Andreas; jag har inget emot färgen faktiskt, tycker den är rätt så ball, gillar när färgen sticker ut lite ifrån mängden.. ;D
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

ceroz: då har du tur som kan tänka dig en gröngul M-3, de ligger alltid lite lägre i pris än tex silver eller svart..

Sen att det är första årsmodellen är såklart en bidragnde faktor till priset, och att det närmar sig slutet på säsongen...

Skynda o fynda!!!

För mig är färgen bara ett PLUS, klart snyggare och roligare än silver och svart.
michael.anki
Han måste vara gubbe med Domuskeps om man inte gillar färgen Phoenixgul? HA HA HA

Ja Ja,smaken är som baken!

Bmw idag Bmw imorgon
Bapelsin: Hur gick det? Blev du bilägare`?
Phoenix M3, 90 mil senare och en god natts sömn står nu skönheten på gatan utanför mitt favoritcafé. :)

Flög upp igår morse och blev hämtad av ägaren, som visade sig vara en riktigt trevlig och seriös kille.
Efter en smidig och trevlig affär blev jag bjuden på lunch innan det var dags att sätta sig i bilen och blåsa ned mot Stockholm.
Känns som ett riktigt bra köp, den är hur fin som helst! Det enda tråkiga är alla stenskott, men det är ju inget som inte går att fixa. :) Tycker personligen att det är viktigare att den känns välmående och fräsch maskinellt och invändigt.

Hur går det för dig Phoenix, var du i Götet och kollade på bilen?
Låter ju underbart!

Ställa av snart eller? Då kan du ju iaf fixa stenskotten.

Jag kunde inte gå tidigare från jobbet så det blev inget igår, men innan slutet på Oktober så ska man nog kunna styra upp något om det går.

Grattis til en fin bil, säg till om du vill sälja CSL-luckan sen ;)
Tack!
Nja, det blir ingen avställning. Flyttar tillfälligt utomlands nästa vecka och tar bilen med mig.
Och CSL-luckan fick han behålla, så den kan jag tyvärr inte sälja.
Segt att du inte kom loss igår, men hoppas din plan håller så du har en fin bil innan månadsskiftet. :)

Fo
57
Forelli
BMW e46 M3 -02
Bapelsin - Gratulerar!

Tack, Forelli!
Men det roliga varade bara en dag.
Fick felmeddelande idag i form av ett utropstecken inom ett kugghjul, så nu är det in på verkstad imorgon bitti för felsökning. Det ska inte bara vara kul att ha bil...

Det tog alltså 1 dag innan SMG'n börjar hålla på :(
Hoppas det bara är något simpelt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.