AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.690

Får inte detta pris anses vara klart hyfsat?!

Sida 1 av 2
Givet att det inte är något strul med den naturligtvis:

Länk
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Verkar vara USA-import. Helt klart bra pris om allt stämmer...

MVH Christofer
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Håller med om att bilen på bilden ser ut att komma från USA däremot så står det ju i annonsen att den är svensksåld...

___
//Ulf
Hur ser man att det USA-stuk? Är inte så hemma på modellen.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Reflexen på frontspoilern är typiskt US. Sen är det väl ganska uppenbart att fotot är i från USA, tänker på arkitekturen på huset.
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Ja tänkte precis som Grandy att det ser ut som om fotot är taget i USA.
Kanske en blåsning a la "sätt in handpenning på mitt konto det är många som vill köpa den". Något som inte stämmer i alla fall.

______

Foto Länk
Kan bara hålla med om USA-vibbarna nu när ni säger det. Vaket! Kanske en prisdumpningsannons att hänvisa till om snubben själv är M3 E46 spekulant?
Lyckades fanimej googla fram bilden på nå'n amerikansk sida - Helt sagolikt!!! :)))

Länk
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Helgeson, kan du länka till sidan där bilden finns?

______

Foto Länk
Jodå:
Länk

Scrolla ned en liten bit, bara!
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Anmäld till Blocket, Länk bevis som talar för sig självt.

______

Foto Länk
Gott! Jag hade redan gjort det också (glömde skriva det), men nu är det ytterligare tyngd bakom.

Sån't skit ska bara bort.
Vad är bevisat egentligen? Förutom att annonsören inte har använt en egen bild då...
Tja, varför skulle han lägga in en bild på en annan bil överhuvudtaget, dessutom på en som inte är svensksåld när han nämner det två gånger i annonsen? De som söker en M3 E46 brukar veta hur de ser ut.
Tja... Finns ju vanligtvis ganska många annonser på blocket som har lånade bilder men det bevisar ju ingenting. Därmed menar jag inte att annonsen måste vara ok. För det VET jag inget om.
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Håller med GE...tramsigt att anmäla....åker man och kollar på den ev bilen så ser man ju...eller?

Frasse
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Annonserar man med en stulen bild utan att skriva det får man väl skylla sig själv... Lovar att äta upp min hatt om det visar sig att det faktiskt finns en bil i verkligheten :)

______

Foto Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Du får faktiskt inte låna bilder till din annons så det var helrätt att anmäla.
Personligen tycker jag nog det är tramsigare att lägga in skräpet:
Urvattnad annonstext + norpad (inte lånad) bild från USA på USA-version utan kommentar om att det inte är bilen på bilden + ultralågt pris + inget telnummer + inget regnummer...

Den enda som behöver bevisa något är snubben själv - att han äger en E46 M3 som är till salu för 159.000. Och ifall det är så, kan han enkelt styrka det för Blocket.

Hur VET du att bilden är stulen då? ;-)
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Man kan ju även se det som en "illustration"...typ att så här der den ut ungefär. Om han hade ritat en bil med blyertpenna...hade han då också varit en skurk? För så ser den ju inte ut på riktigt...hehe

Frasse
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.