|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Detta är ju ett kanonpris Länk Undrar hur det skulle vara med en högerstyrd bil? Nån som funderar på denna? HA DET! |
|
Ja jag hade länkat till den tidigare, nu har han sänkt priset samt lagt upp nya bilder. Länk Som han skriver: This is right hand drive car, so for some of you that maybe a problem however as you can see it is a much better price than buying any other. Me and my girlfriend drive it here in sweden without any problems... |
|
| Ok nu är den nere i 250tkr | |
|
HM....det MÅSTE ju va nåt skumt....undrar om det kan finnas nån restskuld i England eller nåt? 250.000 är ju GRYMT billigt!! |
|
|
Jo jag undrade något liknande, eller om det är någon bedragare... Men kollar man upp nummret på hitta.se så går det till en James Ryan på Hjärnegatan i Stockholm, så skulle det vara något skumt brukar de ju oftast ha dolt nummer eller liknande... |
|
| Den tycks va svårsåld... | |
|
Undrar mest hur svårt det är att beställa i Mcdonalds drive in... M |
|
|
Ja man kan ju ha passagerare att beställa så får hon/han betala också. Sedan kan man ju arbeta extra som post/reklamutdelare :) |
|
|
Snabbaste brevbäraren i stan... Coolt... |
|
| Kan inte vara något annat än en bluff. Han lär ju tjäna på att sälja den till vilken handlare som helst i GB | |
| han verkar ju seriös o tom lite vilsen.. skulle nog slå till.. om ja va sugen på den | |
|
Högerstyrd!?! Där har vi ju problemet, hopplöst att köra en dylik i Sverige...F-n "allt" sitter ju fel på en sådan. Omkörningar t.ex?...Nää...nog förstår jag att den är svårsåld! Vet ju inte heller om alla andra funktioner sitter som på en vänsterstyrd, typ vindrutetorkare och blinkersspak osv. Mvh Janne. |
|
|
Har också svårt att förstå varför han inte säljer den i UK...Hade dem varit sv-reggad så hade det ju varit liter mer strul men nu kan det ju inte vara speciellt mycket jobb med att få den såld i UK. En tanke är ju att han inte har möjlighet att göra affärer i UK av den ena eller andra anledningen och därför hellre slumpar bort bilen här än kanske riskerar att förlora hela bilen/summan i UK... ___ //Ulf |
|
| Snabbkollade begpriser på M5 sedan -05 i England och mellan £25.000-30.000 verkar normalt. Ca 310'-360' svenska kronor. Han kanske känner att det inte är värt jobbet att kränga bilen där för de pengarna? | |
|
Har man flyttat hit permanent kan det ju vara en del jobb med att sälja den i UK. Sälja den privat där borta måste ju vara mer eller mindre omöjligt om man inte har flera veckor semester att offra på en bilförsäljning. Byta in den på en bilfirma utan att köpa en ny bil så får man antagligen inte särskilt bra betalt heller. ______ Foto Länk |
|
|
Ligger dom såpass lågt i pris i UK så håller jag med om att det inte är lika självklart att försöka sälja den där. ___ //Ulf |
|
Lasse Karlsson |
Är det nån som varit och tittat på bilen, eller varit i kontakt med killen? Priset är ju som sagts tidigare, mkt bra! HA DET! modolasse |
| jo men hur blir det om man köper den då? - Lär ju få betala en del extra för att få den svensreggad antar jag. Moms? skatt? idiotavgifter ? | |
|
Det är ju inte så svårt att frakta över den till England och inte speciellt dyrt heller. Han lär ju känna någon i England så varför ber han inte någon hjälpa honom att sälja den där? Verkar skumt.. Och vem orkar seriöst ha en högerstyrd bil??? Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
Lasse Karlsson |
Spiritshroud! Det som behövs är väl en ny regbesiktning i Sverige, nya plåtar + bet av skrotavgift och omreg av bilnycklar för att kunna få en försäkring. Detta går på runt 5 papp om jag ej blivit felunderrättad. Detta är ju en skitsumma i sammanhanget! Som köpare av privatperson betalar du väl ingen moms? och vad är det för skatt och idiotavgifter du tänker på? Sen blir det väl lite ovant till en början att köra från höger sida, men människan är sån att hon vänjer sig fortare än man tror. Harv försökt att få kontakt med säljaren men utan framgång. Hade du varit och tittat på kärran? HA DET! modolasse |
|
Lasse: Stämmer säkert helt som du säger :-) kanske dumt formulerad fråga av mig. - Var mest det jag undrade på vad det blev för avgifter hit och dit. Men om det bara är de avgifter du säger så är det ju faktiskt en struntsumma i sammanhanget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.