AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.055

530 E39 Touring, Sälja med eller utan fälgar?

Sida 2 av 2
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Ojdå, nu ska jag vara lite jobbig men bilderna du hade innan Länk ger väldigt mycket mer köp-sug! Dels ser den bra ut med Schnitzer fälgarna, sen är själva bilderna bättre/vackrare med finare ljus/exponering. Med dom gamla 16" fälgarna tillsammans med sänkningen ser den ledsen ut..

Jag brukar annonsera med dom fina fälgarna och sätta det priset jag vill ha om jag säljer med dom, sedan skriva i annonsen att vid köp med standardfälgar säljer jag den för x-tusen kronor istället. Då blir den som ändå inte vill ha jättefälgar glad när han kan köpa den säg 10-tusen billigare.

Slutligen, är nog långmilade E39 kalla, miltalet skrämmer nog bort 4 av 5 spekulanter. Det är nog tålamod som gäller. Men du fick ju bra betalt för din förra E39 touring, så det kanske du får den här gången med :)

______

Foto Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Såld i dag till utsatt annonspris.

Hoppas nya ägaren kommer att trivas och vara lika nöjd med bilen som jag har varit under den tiden jag hart haft den.

En dryg månad är helt okej tid att bli av med en bil:) utmärkt.

Stephan
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Till det priset borde det gått fortare men folk e sjukligt milrädda i det här landet.

Mvh
Chrille som numera åker E34:a som brukis igen med 47300 mil på mätaren med både fungerande AC och farthållare ;) (de e tysk kvalitet det) ;)

Gratulerar!
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Blev av med min på en vecka! :)

Danjel
Min bil:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.