|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| hmm. aa jag tror nog jag ska kolla upp AC som sakt. så vi får väll se hur det blir, men jag kommer inte att sälja bilen om jag inte får 40. så har kvar den istället. mer värt tycker jag | |
| föresten 540 01 med m-paket för 68 ? dom kostade väll runt 100 förra året ? om inte mera | |
|
Länk Nyare, svensksåld, hälften av milen....jämför man med din för 40 så hade jag nog inte tvekat. Och vete fan om han får det han begär heller...pessimist som jag är...hahaha Frasse |
|
|
Länk Denna kan väl jämföras lite med din? Frasse |
|
|
Sålde min 540iAT -00 22000mil förra veckan för mer än 68k. Så det måste ha varit ett riktigt rea-pris. Nu var min bil i mycket bra skick och det kanske höjde värdet en del kan tänka. 4 dagar på annons och bilen var borta. Tycker att man borde kunna få 40k för bilen i tråden. Dock så kräver det att allting fungerar på bilen. Jag vet att jag själv inte skulle titta 2 ggr på en annons där det står att det finns fel på bilen. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Ja "Magooza" fick gå ner ganska mycket, Från 110k till 80k och sen såldes den för 68k :) Det är väl denhär bilen: Länk Jämför 528:an med t.ex. dessa: Länk Länk Länk Mvh Ubbe |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Frassemannen, 97an du länkar till har 1 ägare mera dvs 10 :) dessutom 5 år i EU och 7 år i Sverige och 15600 mil på mätaren , tror man på tomten möjligen. Avställd, halvdåliga bromsskivor bak. dvs repobjekt dock godkänd av Sbp. Köper o säljer efter 7 dagar. 34 är för mycket ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hasso: Ja..klart det är för mycket. Men jag tyckte att de båda bilarna var jämförbara. 34000 för länkade eller 40 för trådskaparens....skit samma både i skick och historik. Kan väl kosta ungefär detsamma i pris att åtgärda felen på båda med.Men båda för dyra :) Frasse |
|
|
så ni tycker att det är på grund av min ac som jag inte får 40 för bilen ? 540 som finnubbe jämnförde min med, han har skrivit i annonsen att det Finns en del detaljer att anmärka på där av priset. kanske är det några stora saker? |
|
|
Njedå Hejjsan...bilen är gammal, många mil samt en del defekter som iofs kanske inte gör att bilen är kass men.....en snart 14 år gammal bil som din ligger rent generellt inte så himla högt i kurs just nu. Åtminstone inte så högt som 40 000. Hade den varit värd dom pengarna hade du med största sannolikhet fått den såld utan vidare. Så tänker åtminstone jag. Och eftersom det finns en hel del likadana nästan för mindre pengar så gör det ju inte saken lättare för dig. Frasse |
|
| ahha okay, vi får väll se hur det går, tack för svaren | |
|
Ang. 540:in så är det nån bussning/stag som måste bytas i fram, samt att navin inte fungerar. Kanske man även kan jämföra med denna: Länk |
|
|
Tydligen blev Touringen men M-paket för 35k såld. Samt även sedanen i Malmö som hade 37k som pris är borta. |
|
|
Finnubbe: Usch vad fult det var på din länkade 523:a det där med dragkroken! Katastrof för utseendet tillsammans med M-paketets bakre stötfångare :( Såg inte så fräsch ut i varken lack eller övrigt heller..men ok, ett hyfsat jämförelseobjekt är det ju trots att det inte är en 528:a ;) Mvh Janne. |
|
|
Oj...såg ju att "Hejjzan" också hade dragkrok...svårt att se på bilderna, men det är väl en likadan applikation som den vagnen du "Finnubbe" länkade till...så, ja snyggt är det ju icket.. Mvh Janne. |
|
| Den sist länkade 523 med M-Sport ser ut som ett regelrätt lik. | |
|
Hejjzan den här hemsnickrade panelen Länk tror jag kan skrämma bort en del spekulanter. Sätt dit originalfärddator och radio så kanske den blir lite mer attraktiv. ______ Släpp koldioxiden fri |
|
|
Shit bilden i länken blev liten, titta här istället Länk ______ Släpp koldioxiden fri |
|
| har tyvärr ingen orginalfärddator tyvärr, | |
| Fick du den såld ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.