|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har jag fel pris eller är bilen svår såld ? har bara fått massa mail om byten | |
| hur länkar man till annonserna på autopower ? | |
|
"Klippa o klistra in"....dvs ingenting avancerat direkt :) Men är det den här?>>>>Länk Mvh Janne. |
|
|
Länk Ja...eller den där kanske? Mvh Janne. |
|
|
Länk Jag kollar bara :) Mvh Janne. |
|
|
När jag ändå är i tråden och "figurerar" så kan man ju tycka att den är prisvärd(40 papp), men det beror naturligtvis på huruvida skicket motsvarar förväntan när man kommer o kikar på vagnen.. Sedan så har du inte haft ute den något längre tag så du kan ju gärna avvakta en smula..eller? Mvh Janne. |
|
|
Jo...finns väl spekulanter där ute som tycker det är lite jobbigt att Ac'n inte fungerar. Kan ju bli ganska så dyrt alternativt om t.ex kondensorn läcker...säkert lagning på kylfirma isf på minst 6-7000kr...ca. Mvh Janne. |
|
|
Länk det är den här jag har, men inte en enda har ringt, är inte det lite konstigt ? |
|
|
Jag tycker inte alls det är konstigt...finns en uppsjö med liknande bilar för billigare peng där ute. Tyvärr...så ser det ut i dag,, Frasse |
|
|
Jag tycker bilen ser ut att vara värd 40k ..... om ac:n hade funkat ! Om jag hade letat E39 så hade nog din varit värd att titta på , mycket bil för pengarna , men utan fungerande ac så går det fetbort direkt ! I 9 fall av 10 så är det ALDRIG bara att återfylla en ac-anläggning utan det måste läcktestas , köpas delar , bytas , läcktest + fyllning = 5-10k Fixa den så tror jag absolut du kan få 40k för bilen !! |
|
|
Nja...import 2001, 9 ägare, dvs en om året...den blir inte lätt att sälja för 40000...men lycka till Frasse |
|
|
aha okay, ajja tack för svaren, vi får väll se hur det blir, jag behåller nog den om jag inte får 40. |
|
| Frasses kommentarer är alltid så otroligt givande... | |
| Det är ju mitt i semestertider, det är nog det som är problemet. Ser fin ut med m paket, skinn, mm. Jag antar att du har annons på Blocket också? Tror att du kommer få det du vill ha. Men fyll AC'n. Lycka till. | |
|
Den ser snygg ut med m-paketet och faceliftlampor samt svart skinn :) Men utan AC som fungerar hade jag hoppat den direkt, eller prutat rejält. ______ Foto Länk |
|
|
aa jag tänkte också på att de är mitt i semester tiden, jag får ge det lite tid. ska kolla upp det där med ac när jag har lite tid. |
|
| de är redan en som har prutat rejält, han bjöd 30. | |
|
Ser fin ut och 40 känns spontant inte så mycket, innan man börjar fundera lite. Bilen är snart 14 år gammal, importerad med många ägarbyten samt att jag alltid struntar i kommentaren "Ac behöver fyllas på", utan räknar det som en trasig AC. Om du kan fixa AC:n billigt tror jag du har igen de pengarna. Ägarhistoriken kanske det finns en förklaring till, men hur man än vrider och vänder på sig så är det en väldigt gammal bil. |
|
Magooza |
Jag tycker inte att det är så konstigt att du inte får 40k för bilen. Sålde min 540 e39 -01 med M-paket o svensksåld förra veckan för 68k Och den hade rullat 16.000mil Så en 96:a med 23.500 mil, många ägare, importerad, och med en ej fungerande ac, så får du nog tyvärr gå ner några tusen, så det budet du fick på 30k hade jag nog tagit. Lycka till. |
|
Stämmer in med resten av folket. Många ägare och ganska sen import. AC kan bli en dyr historia. Fyllde på min gamla, höll i 1mån sen var gasen väck igen. |
|
|
Ta 30 innan budgivaren ångrar sig..:) Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.