|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har hittat en BMW 745 som jag är lite intresserad utav och handlaren ringde från Tyskland och sa att de kan ta min 996 Turbo i inbyte. Nu är frågan vad panelen tycker om denna inredning. Personligen så gillar jag den. Finns det någon utrustning som man måste ha? Bilder: Länk Länk Länk Länk Länk Länk There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. | |
|
Individualkompositionen med kombinationen av de rödbruna individualträpanelerna finner jag smakfullt för ögat. Den har vettiga utr såsom sportratt, komfortstolar fram(med luftning, bra). Ett sondertips är att be firman noga fota instegslisternas hela längd, de är nämligen lackerade och brukar repas med tiden och färgen på de flagnar, kostar 3kkr för nya lister. Likadant kan skinnet på förarstolen blir slitet på ett par år och släppa lite i färg i valkarna vid sittytan. Om inga felkoder förekommer vid ett test och du får något vettigt för din TTkäfer så varför inte. Prismässigt är E65 påverkad av nya F01 och inte lätt att sia om. Mvh asken |
|
|
Tack för tipsen. Träpanelerna är väl körsbär? Är det massage i stolarna som den saknar? Har för mig att det saknas en knapp... Får se om de ger mig något vettigt för min Porsche. E65 verkar stiga i popularitet utomlands och framförallt i öst så man får väl hoppas att det största raset har varit nu. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Sportstolar i E65, är det som att svära i kyrkan?? Fastnade lite för utseendet på denna: Länk Länk Länk Länk There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Jag har ingen aning om vilken sorts frukter som växte på det som sedemera är X antal lager tunn trä limmat på en formad aluminiumbit och lackerat med klarlackerat:) Jag antar att rumpfläkt är den knappen som syns. Massage är som att låta nån mjukt köra en brödkavel på baksidan av låren, inte fel men görs bättre av proffs:) E38ans konturstolar är helt sagolika i jmf med komfortstolarna, däremot har sportstolen i E65 inte en ringaste chans emot komfortstolen i E6X. Visst kan man försöka göra en sportig touch på E65 ungefär som att köra hemglassbil på ringen, var sak har sin plats liksom:) Mvh Asken |
|
|
Tack för ditt svar igen. Jag släpper den andra då. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Varsågod, prova PP:a WAN han åker E65 och har bra koll. Mvh Asken |
|
|
Det bästa vore om han kunde skriva i tråden om sina erfarenheter och kunskaper så kan andra ta del av det =), om han läser tråden d.v.s... There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Jupps:) Han och steaman brukar svara lite på E65frågor. Prova och använd sökfunktionen, finns matnyttigheter där men det har du kanhända redan kollat. Mvh Asken |
|
| den skanar både ventilation i stolarna o massage den knapp som syns är värmeknappen till stolen | |
| ja kvaliten på inredningen anser jag är inte den bästa ,har haft en del 750 e38or o det är ett snäpp högre kvalite på inredninge .fast i övrigt så anser jag att det är bättre bil i chassi o el har inte haft något större fel på min o motorn är det väl inte heller något fel på i 745an,har chippat min gick åt 2st chipp skulle ge ca 60hp till 510Hp ,men inte vet jag om det stämmer men det märks lite grann fast det är ju en tung bil är i alla fall nöjd med min har kört ca5000mil V12 ska de va.Länk | |
|
WAN: De fälgarna gör sig helrätt på din bil... Individual bilen verkar sakna lite utrustning men verkar å andra sidan riktigt fin. Hur är Logic7 ljudsystemet? Vad för utrustning kan man vara utan och vad måste man ha? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Vad är det för årsmodell och mil på den första bilen du länkar till? Snygg inrädning. Synd att den inte hade Individual-fälgarna också. |
|
| Sen tycker jag också att en E65 ska ha komfortstolar, annars får den nog vara bra billig. | |
| Logic 7 ljudsystemet är jätte bra kanon ljud det är ett måste kommer inte riktigt i håg hur många högtalare det är men har för mig att det är ca10,å en sak till det är ventilationen i stolarna det är toppen när det är varmt. o key less go är också bra.Länk | |
|
Första bilden är uttagen sept 2004. Hur ser individualfälgarna ut? Jag har haft kyla i stolarna i min E 320 CDI 2004 och tyckte det var skräp, men här kanske man känner av något? Keyless vet jag inte om den har eller ej. Den verkar sakna en del. Skumt trodde om man betalar för individual så väljer man allt annat också. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Herr Gaspedal: Konturstolarna anser jag vara det enda som verkligen behövs, eftermarknadstereo brukar vara betydligt mer "kostnadseffektivt", och xenon + farthållare måste väl ändå vara standard på 7-serien? Den där individualinredningen är såå läcker!! Mvh |
|
| Kolla en utrustningslista och bestäm vad du tycker är viktigt. Beror ju lite på varför du vill ha en E65. Sen beror det ju på om du har en viss mängd pengar att lägga för då får du kanske välja lite mellan skick och utrustning. | |
|
Rob, contourstolar finns inte till E65. På E65 är det komfort,sport eller standard som gäller. Individual-fälgarna är dessa: Länk |
|
|
Imolaröd kanske? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Länk There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.