|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Ojdå! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Blä -------------------------------- //Lövet |
|
| ganska cool farg pa bilen men kombinationen var helt at skogen | |
| Störtskön! | |
| Nej tack ;) | |
|
Färgen är inte så dum, men det blev för mycket med gul hardtop. Rött skin var ju inget lyckat val till den färgen, |
|
| Jodå! | |
|
Inget för en blyg människa! Ganska gräslig- speciellt färgkombinationen.. |
|
|
Nja, färgen är väl ok även om jag själv är ingen anhängare av gula bilar, men att välja rött skinn?!!! Eeehhhh.... |
|
| Oj, tror precis jag kräktes lite...... | |
|
Funkar som postbil :-) /// lee Min Z: www.pixbox.se/alb_show_id1102604_page0.html |
|
|
Funkar som postbil :-) /// lee Min Z www.pixbox.se/alb_show_id1102604_page0.html |
|
|
Funkar som postbil :-) /// lee Min Z Länk |
|
|
Kombinationen gör iaf mig illamående. Då väljer jag hellre en Urban green :) Länk |
|
| Gult är nice, men med den röda klädseln associerar jag till McDonalds! | |
| Läcker insida, äcklig utsida! Hoppas den är unik... | |
|
Om det inte hade varit för att den är vänsterstyrd kunde tidigare ägaren varit Sultanen av Brunei Länk han älskar gula bilar med röd läder inredning :) Stephan |
|
| Ujuj det var i det gräsligaste laget, förmodar att det var denna vi pratade om Asken? | |
|
Huga! Gul i all ära men med röd läderklädsel och ljusgrå interiör så ser det verkligen gräsligt ut. |
|
|
En Urban Green Z4 skådad på Knutan. Snart är det bara en Art car som saknas att få skåda:) Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.